2023-09-07, 01:11
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jag har inte orkat bry mig om den här affären tidigare,
men SVT:s rapportering i Aktuellt ikväll fick mig bara att baxna, av flera skäl.
https://www.svtplay.se/video/epoGnnG/aktuellt/ikvall-21-00?position=377
Den galna kvinnan får spy galla över barnens tilltag.
Barnen får ingen möjlighet att yttra sig.
Man säger att när barnen exponerar kvinnans övergrepp och tirader av grova invektiv
så gör sig BARNEN skyldiga till förtal.

Den galna kvinnan har tydligen varit
"Head of Visual Identity at Swedish Presidency of the Council of the European Union"
(Sveriges ordförandeskap i EU) för mina skattepengar.
(Enligt google-cachen av hennes nu borttagna linkedin-sida.)
Och då förväntar jag mig av henne att hon kan bete sig.
https://swedish-presidency.consilium.europa.eu/sv/kontakt/
(Men i Aktuellt är hon bara en stackars vem-som-helst som har råkat ha haft en dålig dag bara)
Senast redigerad av Korv-Bajs 2023-09-07 kl. 01:13.
Citera
2023-09-07, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag har inte orkat bry mig om den här affären tidigare,
men SVT:s rapportering i Aktuellt ikväll fick mig bara att baxna, av flera skäl.
https://www.svtplay.se/video/epoGnnG/aktuellt/ikvall-21-00?position=377
Den galna kvinnan får spy galla över barnens tilltag.
Barnen får ingen möjlighet att yttra sig.
Man säger att när barnen exponerar kvinnans övergrepp och tirader av grova invektiv
så gör sig BARNEN skyldiga till förtal.

Den galna kvinnan har tydligen varit
"Head of Visual Identity at Swedish Presidency of the Council of the European Union"
(Sveriges ordförandeskap i EU) för mina skattepengar.
(Enligt google-cachen av hennes nu borttagna linkedin-sida.)
Och då förväntar jag mig av henne att hon kan bete sig.
https://swedish-presidency.consilium.europa.eu/sv/kontakt/
(Men i Aktuellt är hon bara en stackars vem-som-helst som har råkat ha haft en dålig dag bara)

Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Vad har du för bevis på att hon inte har svanktatuering? Min gissning är att hon är en kommunist, kanske från Nordkorea som blivit adopterad av Sverige. Vad annars i regeringskansliet?

Hon får en halv aktuellt sändning och massa jumbo-mumbo hit och dit om att "alla kan ha en dålig dag" osv enbart pga att hon ingår i gruppen välutbildade och förmodligen även känner någon på SvT.

Finns inte en chans i helvete att en wt-man från tex borlänge som skrikit att ungar är äckliga och fula hade blivit gullad med på det där sättet.

Finns hur många klipp som helst där ungar gjort bort sig på ett mindre graverande sätt men dom har bara fått äta skit.
Senast redigerad av rotebro-conny 2023-09-07 kl. 01:38.
Citera
2023-09-07, 01:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Det är ganska synd om hunden. Den bor ju tillsammans med den här stolliga kvinnan. Man undrar vad hon säjer till den när dom är ensamma.
Citera
2023-09-07, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Expressens representant satt i Aktuellt och förminskade och försvarade sitt beteende. Efter att ha tagit del av artikeln med tillhörande video, kan man konstatera att tidningen överskridit alla anständiga gränser.

Ja hon gav inte så bra svar på varför de valde att publicera det.
Citera
2023-09-07, 01:51
Medlem
Svaagdrickas avatar
Kvinnan borde anmäla Expressens publicering till Medieombudsmannen.

Hon gjorde fel naturligtvis. Men det finns inget allmänintresse ( även om nu Expressen skapat ett dylikt).
Citera
2023-09-07, 02:16
Medlem
Jafattars avatar
Hon fick vad hon förtjänade.
Kallar 14-åringar fula och äckliga!
Hon saknar spärrar totalt och var dessutom medveten om att hon filmades!
Ingen pli på hunden har hon heller, stackars hund.
Undrar om hunden är offer för hennes utbrott andra dagar?
Hoppas hon har vett och kontaktar vården för sina aggressioner.
Citera
2023-09-07, 02:24
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Ja, det är helt OK om man blir hånad på nätet om man betett sig som en skitstövel. Det får nog en del att tänka sig för innan de själva gör det, så det förbättrar samhället.

Dock tycker jag att det kan stanna vid hån på nätet, folk som eventuellt försöker kontakta henne eller på annat sätt få henne uppsagd eller liknande har gått för långt och behöver själva en redig uthängning.

Nej, det behöver de inte. Men det är samtidigt lite lustigt att användare på ett anonymt forum som är fullt med vidriga kommentarer diskuterar vad en uthängd människa i verkliga livet bör få för straff för sina vidriga kommentarer. Har nog aldrig någonsin sett en tråd på forumet som är så fylld med hycklare och gycklare som denna.
Senast redigerad av Blundetto 2023-09-07 kl. 02:54.
Citera
2023-09-07, 02:27
Medlem
Hon måste ju ha alkoholproblem?
Citera
2023-09-07, 02:35
Medlem
Kronas avatar
Charlotte har ju hamnat i en väldigt jobbig situation på grund av hennes beteende och hur det uppmärksammats. Väldigt tråkigt för henne. Men hon ber ju inte om ursäkt för att hennes mobbing drabbat killarna utan för att det drabbat henne själv.

Jag tycker att uppmärksamheten är rätt. Killarna har fått en rejäl upprättelse, och andra Karens har fått en tankeställare som kanske gör att de avstår från att kränka andra som de tror är försvarslösa.

Sedan är det ju jäkligt många som är nöjda över att se en mobbare få äta upp sitt översitteri. Klippet sprids ju för att folk mår bra av att se det.
Citera
2023-09-07, 02:54
Medlem
irrelevants avatar
Äh, hon är ju bara packad och tjurig. Inget att se, gå vidare.
Citera
2023-09-07, 03:00
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krona
Charlotte har ju hamnat i en väldigt jobbig situation på grund av hennes beteende och hur det uppmärksammats. Väldigt tråkigt för henne. Men hon ber ju inte om ursäkt för att hennes mobbing drabbat killarna utan för att det drabbat henne själv.

Jag tycker att uppmärksamheten är rätt. Killarna har fått en rejäl upprättelse, och andra Karens har fått en tankeställare som kanske gör att de avstår från att kränka andra som de tror är försvarslösa.

Sedan är det ju jäkligt många som är nöjda över att se en mobbare få äta upp sitt översitteri. Klippet sprids ju för att folk mår bra av att se det.
Bra analys. Hon fick verkligen äta upp sitt översitteri. Det är en fröjd att inse det. Karma kan verkligen vara bitch.
Citera
2023-09-07, 03:04
Medlem
Nu är det synd om henne.

Så sjukt patetiskt

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnan-efter-virala-klippet-det-har-kommer-forfolja-mig-for-evigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in