Citat:
Ursprungligen postat av
akutaccent
Instämmer helt.
Har du inte hört??? Abbes trogna fanboys har hävdat emfatiskt att han skulle släppas till nyår (för tio månader sedan alltså) så han måste leva LIFE just nu helt enkelt! Vi BRINNER.
Då dammar vi av denna godingen
"Yes i am fucking back bitches
Jadå, då va man ute igen
Jag begick mina misstag men
jag stod för dom, nu har jag äntligen avtjänat av mitt straff.
Jag borde egentligen släppts för flera månader sen men jag hade verkligen svårt att följa reglerna. Ha, som vanligt
Och fick påföljder som resultera till att jag fick uppskjuten frigivning 2 gånger.
Men det va en jävla resa, jag har lärt mig en hel del och gått ut program för att kunna hantera min ilska, utbrott samt missbruk. Men det är inte lätt när man är diagnostiserad med grov ADHD, autism och Aspbergers.
Men ärligt så vet jag inte om nånting kan hjälpa en sån person som mig som är fullproppad av diagnoser, ett noll konsekvens tänk och impulsivitet
Jag har också fått vänner för livet under min resa som har vart äkta och inte lika falska råttor, som har gått och baktalat mig när ni vet att mitt namn har byggt upp eran identitet. Fucking luffare, som gör allt för följare!!
Jag blev häktad för misshandel och grov vapen brott, narkotika, anabola, till och med mord. Jag blev dömd till 18 år…där tog ni och utnyttja läget..
Fucking wannabe gangsters! Jag är ute nu med huvudet högre än innan, jag lovar och svär att den här gången kommer jag ej bära tabbe eller skottsäker väst.
brap brap!! haha!"