2023-08-23, 20:59
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Jag har inte sett många försvara henne.

Men bara för hon var som hon var ger det ju ingen rätt till Blattelito att mörda henne.

Ja, hon blev bränd och fick betala det yttersta priset som konsekvens till att hon hänga med den typen av människor.

Men för den saken skull ska ju inte hennes mördare gå fri. Det är ju det folk har och har haft problem med.

Misslyckad utredning och misslyckad rättsprocess gjorde att Blatte gick fri men de gör honom inte mindre skyldig då det är ganska uppenbart för de som har ett hyfsat intellekt att förstå varför och att han gjorde det.

Jag har följt denna tråden innan han ens hade åkt in i finkan så jag har sett hur många kommentarer som helst om att folk tycker synd om henne. Jag personligen bryr mig inte ett skit när europeiska kvinnor (& män) råkar illa ut pga dem umgås med MENAslödder. Man tycker ju att folk borde lärt sig vad för ena kräk dem är men folk nuförtiden är ju inte kända att vara direkt intelligenta.

Håller med om att utredningen var felaktigt utförd och han borde ha dömts till livstids straffarbete på inhägnat område utan några som helst bekvämligheter.
Citera
2023-09-03, 13:47
Medlem
Är det någon som vet fullständiga namnet på blattelitos ex ”Malin” som intervjuades i expressen och berättade om hur hon blivit misshandlad?
Citera
2023-09-04, 07:55
Medlem
Vaxads avatar
Inte en chans att det är Abbes barn. Bebisen är ju kritvit och blond.

Rip Abdalla. Cuckad i finkan.
Citera
2023-09-04, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Inte en chans att det är Abbes barn. Bebisen är ju kritvit och blond.

Rip Abdalla. Cuckad i finkan.

Hahaha finns det bild på avkomman? Länka
Citera
2023-09-04, 18:08
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Hahaha finns det bild på avkomman? Länka

Ja, det finns på Abbes "tjejs" instagram.
Citera
2023-09-04, 19:22
Medlem
Citat:

Vad har hon för insta?
Citera
2023-09-07, 00:59
Medlem
Citat:

Också nyfiken på bild / instagram på detta
Citera
2023-09-07, 01:08
Medlem
För alla som påstår att det inte fanns bevis - att det är varför han inte blev dömd:
Lyssna på rättighetspodden om detta fall - det fanns gott om bevis men va en kass utredning med hjärndöda poliser och utredare.

Fanns nog med bevis men Annie och den, då, nya/aktuella tjejen (glömt namn) blev svikna av rättvisan gång på gång på gång.

Håller med om att de valde fel ”man” och att de borde lämnat/slutat leka med elden/etc. men vet man något om våld i nära relationer så vet man att det inte är så enkelt.

De valde fel kille, absolut. Det är inget man förtjänar att bli misshandlad, drogad eller dödad (framför sitt barn) för.

Skeva åsikter vissa av er har.
En kvinna är död, en annan är traumatiserad för livet och ett barn likaså.
Citera
2023-09-24, 13:41
Medlem
drinksareonmes avatar
Nån form av uppdatering borde väl ha kommit vid det här laget rättegång osv, eller blev det fängelse direkt.
Citera
2023-10-10, 18:11
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic

De valde fel kille, absolut. Det är inget man förtjänar att bli misshandlad, drogad eller dödad (framför sitt barn) för.

Instämmer helt.

Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Nån form av uppdatering borde väl ha kommit vid det här laget rättegång osv, eller blev det fängelse direkt.

Har du inte hört??? Abbes trogna fanboys har hävdat emfatiskt att han skulle släppas till nyår (för tio månader sedan alltså) så han måste leva LIFE just nu helt enkelt! Vi BRINNER.
Citera
2023-10-10, 19:28
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Instämmer helt.

Har du inte hört??? Abbes trogna fanboys har hävdat emfatiskt att han skulle släppas till nyår (för tio månader sedan alltså) så han måste leva LIFE just nu helt enkelt! Vi BRINNER.

Då dammar vi av denna godingen

"Yes i am fucking back bitches
Jadå, då va man ute igen
Jag begick mina misstag men
jag stod för dom, nu har jag äntligen avtjänat av mitt straff.
Jag borde egentligen släppts för flera månader sen men jag hade verkligen svårt att följa reglerna. Ha, som vanligt
Och fick påföljder som resultera till att jag fick uppskjuten frigivning 2 gånger.
Men det va en jävla resa, jag har lärt mig en hel del och gått ut program för att kunna hantera min ilska, utbrott samt missbruk. Men det är inte lätt när man är diagnostiserad med grov ADHD, autism och Aspbergers.
Men ärligt så vet jag inte om nånting kan hjälpa en sån person som mig som är fullproppad av diagnoser, ett noll konsekvens tänk och impulsivitet
Jag har också fått vänner för livet under min resa som har vart äkta och inte lika falska råttor, som har gått och baktalat mig när ni vet att mitt namn har byggt upp eran identitet. Fucking luffare, som gör allt för följare!!
Jag blev häktad för misshandel och grov vapen brott, narkotika, anabola, till och med mord. Jag blev dömd till 18 år…där tog ni och utnyttja läget..
Fucking wannabe gangsters! Jag är ute nu med huvudet högre än innan, jag lovar och svär att den här gången kommer jag ej bära tabbe eller skottsäker väst.
brap brap!! haha!"
Citera
2023-10-16, 13:58
Medlem
Byxbensgubbens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=e922...annel=IGVideos

"asså shit vad smart man låter"

Jaa, visst gör du Abbe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto