2023-09-06, 16:04
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravad-tax
Vad jag har förstått av de tyska artiklarna finns det ännu inga barnsexrum utan det är ett förslag som sedan har motarbetats. Rätta mig om jag har fel, min tyska är inte perfekt.

Det gör att fria tiders "och allt fler dagis har infört särskilda barnsexrum där barnen får lära sig att onanera" är lögn.

Citatet är från:

https://www.friatider.se/tyskland-far-allt-fler-barnsexrum-pa-dagis

Stor skillnad på att ha ett förslag och att ha genomfört förslaget. Ära åt foxnews för en uttömmande artikel:

https://www.foxnews.com/media/german-daycares-promote-sexual-exploration-rooms-children-engage-sexual-games

"According to several reports, two nurseries in the German state of North Rhine-Westphalia have discussed plans to promote safe spaces where young children can explore masturbation."

"The head of the nursery group's management company later said their head office had not approved the letter. The kindergarten then canceled the project."
När det gäller fallet med förskolan i Hannover har också jag förstått det som att verksamheten liksom inte riktigt kommit igång, men att det inte är skolledningen, utan Landesjugendamt i Niedersachsen som satt ner foten sedan ett epost-utskick till föräldrarna om upplägget offentliggjorts.

Tydligen finns fortfarande skrivelser om hur sexuallekar skall kunna genomföras på ett "reglerat vis" i det pedagogiska materialet. Till exempel får inga "föremål föras in i kroppsöppningar".
Mjaha...
Senast redigerad av Mr.Woods 2023-09-06 kl. 16:22.
Citera
2023-09-06, 20:37
Medlem
EricBlairs avatar
Detta är väl redan i sin linda i Sverige. Miss shameless winewhore läser erotiska barnböcker för barnen på dagis. Klart nästa steg är att ordna rum för att praktisera. Är barnen vilsna så kommer säkert personalen att kalla in vinhoran för att uppmuntra småttingarna om de inte själva får igång orgien.

De här 10000 läderbögarna som skulle dyka upp i Sverige efter EU inträdet har inte kommit hit. De kan säkert assistera på tyska dagis.
Senast redigerad av EricBlair 2023-09-06 kl. 20:42.
Citera
2023-09-07, 01:01
Medlem
GeleZachas avatar
Är det bara jag eller påminner inte det här (förslaget, vad jag förstår) extremt mycket om de "sexuella lekar" som försiggick i Aldous Huxleys Du sköna nya värld?
Citera
2023-09-11, 19:19
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Är det bara jag eller påminner inte det här (förslaget, vad jag förstår) extremt mycket om de "sexuella lekar" som försiggick i Aldous Huxleys Du sköna nya värld?

Jo. Den boken har ju praktiskt taget blivit verklighet.
Citera
2024-08-14, 18:51
Avslutad

Ja, det är sant och det är bland annat av anledningar som dessa som jag planerar att lämna västvärlden. Det är bara totalt jävla trash här. Möjligtvis att man skaffar något engagemang i något av de slaviska länderna på Balkan eller Östeuropa, men annars så är allt helt klart på fallrepet på vartenda punkt.

Idag var tredje gången jag såg en sönderklottrad trash-gangster tillika förskolelärare som gick i linne och shorts med sexåringar- fullständigt sönderklottrad över hela benen, överkroppen, armarna, händerna, hals och ansikte.

Barnen ska ledas in i att den sortens utseende är något som är helt normalt och accepterat, precis som runkbåsen på tyska förskolor är.

Jag kommer inte slösa ett öre eller en sekund på att rädda det här fullständiga jävla skräpet som västvärlden har blivit. Låt skiten bara självdö så får muslimerna och afrikanerna ta över här precis som i Storbritannien.

Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Är det här sant så är världen seriöst helt tappad... snälla låt våra barn få vara barn om ni bryr er om framtiden, ni förstör hela samhällen med erat jävla skit, för att inte tala om barnen som blir utsatta. Hoppas innerligt att detta inte är sant, och att det endast är en troll artikel.
Senast redigerad av NonCompliance 2024-08-14 kl. 18:55.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in