2023-08-27, 13:09
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Inte konstigt att ni får ångest när ni okritiskt sväljer allt som nazistsajter påstår.

Varsågod, här har du hela bakgrunden.

Hoppas din tyska är ok. Där står ALLT beskrivet. Nazistsajt eller inte, man ska kanske inte avfärda allt med en gång,risken är att man tar sig vatten över huvudet.

https://www.bundle.app/de/nachrichten/wo-m%C3%A4nner-babys-geb%C3%A4ren-und-%E2%80%9Emann-und-frau%E2%80%9C-tabu-sind-6E0A49BC-42A2-4E3A-8 3FA-0E5B489351E4
Senast redigerad av Upplyften 2023-08-27 kl. 13:13.
Citera
2023-08-27, 13:41
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Har du inte lärt dig att följa en tråd.
https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/hannover_weser-leinegebiet/Landesjugendamt-stoppt-geplanten-Raum-zu-Koerpererkundung-an-Kita,kita1492.html
Har redan publicerats.
Dög den inte för dig eller är den för PK för din pedofila hjärnas narrativ?

Är du helt tappad? Kallar mig pedofil när jag skräms av denna utveckling.
Citera
2023-08-27, 13:44
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Vet ni vad- en kompis till mig dejtade en kille som jobbade på RFSL och vi var ett gäng som gick ut och tog ett glas en kväll och eftersom han jobbade där frågade jag honom om deras arbete och då kom han in på det med upplysning och att organisationen jobbade på att införa sexualupplysning så tidigt som på förskola för att som han sa det började redan där. Och allt för att ”utbilda” tidigt att sätta gränser och inte bli gravida tidigt.

För mig var det hämpnadsväckande att höra detta.

På 70-talet hade RFSL en avdelning för pedofiler som hade som mål att göra sex med barn lagligt. Finns en hel del på nätet om detta.
Citera
2023-08-27, 15:07
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Det är ingen bluff, Satanismen ser ut att vinna. Satan är oerhört smart, han är en miljon gånger smartare än alla människor och det ser man på hur han normaliserar allt som leder djupt ner åt helvetet utan att den blåögda idioten varken ser eller märker nåt.

Han lurade på en bunt analfabetera en "helig" bok för 2023 år sedan. Sedan dess ber alla till djävulen. Folket ser deras böner gå för döva öron, allt förfaller omkring dom, dock fortsätter dom att be. Underskatta aldrig idioten i människan.
Citera
2023-08-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Det är ingen bluff, Satanismen ser ut att vinna. Satan är oerhört smart, han är en miljon gånger smartare än alla människor och det ser man på hur han normaliserar allt som leder djupt ner åt helvetet utan att den blåögda idioten varken ser eller märker nåt.

Dom leker väl bara doktor som ungar i alla tider gjort
Citera
2023-08-27, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskdeu
Vad är problemet? Att heterosexuella svarta och vita män står emot barns rätt till utbildning?

Troll
Citera
2023-08-27, 16:51
Moderator
Maviels avatar
Extremt tunn trådstart med länkar bakom betalvägg och fåordig information.

Trådstarten motbevisas i flertalet inlägg i tråden exempelvis här:

Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Fake news. Enligt de tyska tidningarna var det ett beslut/en önskan av en enskild anställd på ett dagis. Det stoppades dock direkt av motsvarande utbildningsnämnd. Ledningen för dagiset har dessutom tagit avstånd från detta initiativ. Pinsamt låg nivå hos FT, men även TS. Bristen på språkkunskaper visar verkligen på bildningens förfall i Sverige, och att vi är på väg till att återigen bli ett U-land.

/AI
Det blir därför låset på.
Senast redigerad av Maviel 2023-08-27 kl. 18:07.
Citera
2023-09-06, 12:59
Moderator
Maviels avatar
Efter intern diskussion är tråden numera åter öppen.

/Moderator
Citera
2023-09-06, 13:16
Medlem
peterZiipens avatar
"Tyskland får barnsexrum på dagis", ”En ny sexuell revolution har skett inom offentlig verksamhet i Tyskland"

Oj! Låter som att det gäller otroligt många förskolor. På många platser har detta implementerats och är numera en del av den dagliga verksamheten?
Citera
2023-09-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"Tyskland får barnsexrum på dagis", ”En ny sexuell revolution har skett inom offentlig verksamhet i Tyskland"

Oj! Låter som att det gäller otroligt många förskolor. På många platser har detta implementerats och är numera en del av den dagliga verksamheten?

Citatet taget från?
Citera
2023-09-06, 14:58
Medlem
Gravad-taxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Vad jag har förstått av de tyska artiklarna finns det ännu inga barnsexrum utan det är ett förslag som sedan har motarbetats. Rätta mig om jag har fel, min tyska är inte perfekt.

Det gör att fria tiders "och allt fler dagis har infört särskilda barnsexrum där barnen får lära sig att onanera" är lögn.

Citatet är från:

https://www.friatider.se/tyskland-far-allt-fler-barnsexrum-pa-dagis

Stor skillnad på att ha ett förslag och att ha genomfört förslaget. Ära åt foxnews för en uttömmande artikel:

https://www.foxnews.com/media/german-daycares-promote-sexual-exploration-rooms-children-engage-sexual-games

"According to several reports, two nurseries in the German state of North Rhine-Westphalia have discussed plans to promote safe spaces where young children can explore masturbation."

"The head of the nursery group's management company later said their head office had not approved the letter. The kindergarten then canceled the project."
Senast redigerad av Gravad-tax 2023-09-06 kl. 15:01.
Citera
2023-09-06, 15:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Citatet taget från?

Trådstart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto