Citat:
Haha. Ja det är en upplevelse om något att uppleva mannen med fjärrkontrollen. 😂Ålder i sig är ingen garanti för att mannen är en mer sofistikerad älskare. Jag har också träffat på mannen med fjärrkontrollen 🤣. Vad jag menar är att i bästa fall blir mannen mindre fokuserad på sin egen njutning och mer intresserad av att ge njutning. Somliga har det i sig från början, men inte alla. Nånstans efter 50 tycks det ske något skifte, även om det bara är min erfarenhet.
Ett annat skäl att bara dejta yngre är rädslan för att åldras. Hålla fast vid illusionen att man fortfarande är ung så länge det bara går.
Ett annat skäl att bara dejta yngre är rädslan för att åldras. Hålla fast vid illusionen att man fortfarande är ung så länge det bara går.
Jag håller inte med. Min uppfattning är att yngre kan känna av en prestationsångest om de inte är väldigt avslappnade (jag är mer en avspänd människa än att sexet hänger i luften).
Min uppfattning är att män är mer benägna att engagera sig i stunden om de inte tror att de redan kan allt när det kommer till den sexuella biten.
Jag har aldrig varit med någon som är 50 eller äldre. Jag har aldrig varit med någon äldre än 34. Så min uppfattning är att det inte skiljer sig så mycket åt när det kommer till män eller deras ålder.
För mig är det tvärtom. Eftersom jag åldras försvinner suget efter att träffa yngre även om de ser särskilt bra ut några av dem. Jag vill ha män som matchar mig utseendemässigt på skalan eller vad man ska säga. Skitsamma om det är en 25 åring eller någon som är 50 då. Jag vill inte ha någon som är för snygg även om jag älskar vackra människor. Men särskilt vackra, yngre män ger ett mer ungt utseende som är en turnoff. En karl ska inte väcka mamman i en. Åren mellan 20-30 är knivigt för en del när det kommer till det yttre. Men ett ons på krogen är inte samma sak som att regelbundet dejta etc.
Vårt samhälle har gått från väldigt strikt i vad som anses vara attraktivt, vackert eller vad som helst till att vara färgsprakande och med plats för alla.
Jag tror att somliga vill ha yngre livskamrater eftersom de känner att de saknar någon form av status i det som du tänker är jakten på evig ungdom. Jag tror att det handlar mer om upplevelser av att de inte duger utan måste ha en partner som kan lyfta dem socialt. Män verkar behöva vackra kvinnor för det. Eller otaliga sexpartners etcetera. Därför klarar de inte av när kvinnor träffar yngre el inte skäms sexuellt.