2023-09-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vilken spelare skulle ni säga hittills är årets värvning?

På pappret är det väl tyvärr Tömmernes, hoppas han bryter båda benen den j*veln
Citera
2023-09-06, 21:08
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vellmann-Villmann
Ofta är det ju kul att möta lag man hatar men för mig är det alltid FBK matcherna som är roligast och det har gjort att jag inte vill dem illa direkt, vore tråkigt om de gör en Brynäs exempelvis

Kommer Örebro till final vill man ju möta FBK såklart och då måste de ju gjort en bra säsong om man säger så, men det kanske är hatkärlek snarare, de andra klubbarna jag nämnde är bara rent hat
Förstår precis hur du menar. Jag känner likadant med LHC, Frölunda och Växjö. De två sistnämnda hade ju varit en dröm att få uppleva i en Sm-final. Jag hoppas kunna få uppleva det innan jag lämnar denna jorden.
Citera
2023-09-06, 21:09
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
På pappret är det väl tyvärr Tömmernes, hoppas han bryter båda benen den j*veln

Varför hoppas du det? Något gammalt som ligger och gror eller vad har han gjort?
Citera
2023-09-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Förstår precis hur du menar. Jag känner likadant med LHC, Frölunda och Växjö. De två sistnämnda hade ju varit en dröm att få uppleva i en Sm-final. Jag hoppas kunna få uppleva det innan jag lämnar denna jorden.

Med tanke på Linköpings utveckling känns det ju som att de är ett etablerat topplag i HA om några år..., om HV blir ett topplag igen är det väl inte omöjligt att det sker inom några år
Citera
2023-09-06, 21:13
Medlem
Citat:
Varför hoppas du det? Något gammalt som ligger och gror eller vad har han gjort?

Toppspelare i Frölunda, då förtjänar man ond bråd död
Citera
2023-09-06, 21:15
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Vilken spelare skulle ni säga hittills är årets värvning?

Logan Hutsko eller Dylan McLaughlin, tror jag kommer överraska många och bli prisvärda spelare. Måste jag säga en så blir det Hutsko.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-09-06 kl. 21:18.
Citera
2023-09-06, 21:15
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Toppspelare i Frölunda, då förtjänar man ond bråd död

Frölunda har väl storsatsat i år? Ganska många nya med bra meriter? Finns väl många fler än Tömmernes där att hata, för din del?
Citera
2023-09-06, 21:16
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Logan Hutsko eller Dylan McLaughlin, tror jag kommer överraska många och bli prisvärda spelare.

Dålig koll men är det nyförvärv i ditt Växjö?
Citera
2023-09-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Logan Hutsko eller Dylan McLaughlin, tror jag kommer överraska många och bli prisvärda spelare.

Hahahah McLaughlin kommer floppa totalt
Citera
2023-09-06, 21:17
Medlem
Citat:
Frölunda har väl storsatsat i år? Ganska många nya med bra meriter? Finns väl många fler än Tömmernes där att hata, för din del?

Jo det klart men med tanke på hans spel de senaste åren i NL och hur backsidan i övrigt ser ut kommer de ingenstans utan honom, han lär ju absolut inte floppa till skillnad från Strömwall som troligen inte kommer göra det men man kan åtminstone inte utesluta det
Citera
2023-09-06, 21:18
Medlem
Citat:

Hutsko är Oskarshamn
Citera
2023-09-06, 21:29
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:

McLaughlin, är i Lakers kommande säsong, men hade en svår skada förra säsongen och spelade bara några matcher förra säsongen, och därför lite av en chansning och lägre lön. Ser bra ut, med puck och väldigt rörlig, både som center och vinge.

Hutsko ser jag som möjlig ersättare till poängkungarna som lämnat Oskarshamn senaste 2 åren. Rörlig, hittar målchanser och får in pucken. Kommer få chansen högt upp i laget. Kan bli mycket poäng på en ganska låg lön.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-09-06 kl. 21:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in