2022-10-19, 04:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Du kanske har rätt, men vad jag menade var att hon har haft denna tråd i 10 år (?), hemskt vad människor skriver här om henne men just idag har hon andra saker att fokusera på per se. Tror inte hon bryr sig om denna tråd längre. Men vad vet jag, hon pratar inte med mig längre.
nej hon har ju sambo så varför skulle hon prata med sitt ex?
Citera
2022-12-16, 01:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Du kanske har rätt, men vad jag menade var att hon har haft denna tråd i 10 år (?), hemskt vad människor skriver här om henne men just idag har hon andra saker att fokusera på per se. Tror inte hon bryr sig om denna tråd längre. Men vad vet jag, hon pratar inte med mig längre.

Du som verkar känna henne.

Just läst boken.

Var intressant i början men sedan var det bara en hel del tjat om att hon ansåg att hon hade adhd, tyckte hon, och att hon ville ha/visste att Ritalin fungerade.

Varför lägger hon så stor energi på att nedvärdera missbrukare när hon erkänt att hon varit det, och egentligen ännu vill/önskar/är en men verkar tycka att hon kan se ned på andra för hon manipulerat till sig på recept?

Finns inget värre än folk som ser ner på missbrukare men lurar till sig diverse recept på mediciner de sällan sköter men ändå är de "så mycket bättre"

Visst fan verkar hon haft det jobbigt. Det säger man inte ett dugg om. Vad mycket hon varit med om and still going strong (inte lagt sig ner och gett upp)

Fast socgnället och att hon inte skulle kunna söka jobb osv var jäkligt ledsamt med. Hon skulle visst kunna få jobb på McDonalds eller äldreboende men är det inte Coronan så är det att "ingen skulle anställa någon som mig"

ALLA vet faktiskt ej vem hon är. Antagligen särskilt äldreboenden och hon kan ju utelämna eskort... Men tror att hon tycker att hon är lite för fin för det + lat.

Läs även Jasmine Karas bok Den mörka scenen: Mitt hemliga dubbelliv. De är väldigt lika de böckerna. Till och med så lika att vissa meningar är exakt likadana (och då talar man inte om något en äcklig gubbe säkerligen gör mot alla damer inom den branschen för då vore det inga konstigheter) Den kändes i alla fall mer genuin, mindre rörig och vuxnare. Tips!

Betvivlar lite att den typen av värld är som den är, det finns det nog ingen tvivel om.

Jag hoppas hon börjar LEVA och fattar att det inte finns några genvägar, ingen annan kommer göra det åt henne, allt kommer inte lösa sig av sig själv och åren går.. Hoppas hon kan komma till sans med det och inte skylla på bad timing och andras fel hela tiden.

Men känner verkligen för henne. Hon verkar enormt vilsen och klivet in i vuxenlivet vet hon inte hur.

Hoppas att hon kommer må bra och kommer igång med livet. Att vara drömmare är bra men man måste vara realistisk med och faktiskt hitta någon stabilitet. Rutiner.

Inte bara klara sig pga av ett projekt, sedan famla i blindo, och så om och om igen. Hur kommer ålderns höst se ut? När hon måste ro om sig själv.

Det hela känns tragiskt men om hon verkligen vill och kan vara realistisk så kan hon nog komma på rätt väg med.

Låter som man avskyr människan. Jag gör inte det. Hon verkar vara en härlig karaktär. Men det ordspråket stämmer nog lite väl bra här, syftar på "karaktär" - tycker hon är himla rolig.

Men samtidigt fortsätter hon bete sig lite "snofsigt" och tjata om lyx och se ned på andra. Är hon i position för det, verkligen?

Och det är nog otroligt mycket kryddande och slirande på sanningen.

Fascinerande MEN irriterande som fan så nog lyckas hon klamra sig fast eller i alla fall kravla tillbaka om och om igen. Både i media och i ens skalle 😉
Senast redigerad av WitchcultToday 2022-12-16 kl. 01:24.
Citera
2022-12-16, 01:15
Medlem
Hängde hon inte med Jockiboy eller tänker jag på fel person nu?
Citera
2022-12-16, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hängde hon inte med Jockiboy eller tänker jag på fel person nu?

Det är korrekt. Det gjorde hon, ja.
Citera
2022-12-16, 06:13
Avslutad
Hon är väl rätt mycket ett 10-talsfenomen va?

Utan pappa att landa hos vem hade hon varit? Tycker hennes farsa verkar vara cepe. Han borde dra till henne ett par gånger så hon skärper sig. Hon är vuxen hon kan ta det.
Citera
2022-12-25, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Du som verkar känna henne.

Just läst boken.

Var intressant i början men sedan var det bara en hel del tjat om att hon ansåg att hon hade adhd, tyckte hon, och att hon ville ha/visste att Ritalin fungerade.

Varför lägger hon så stor energi på att nedvärdera missbrukare när hon erkänt att hon varit det, och egentligen ännu vill/önskar/är en men verkar tycka att hon kan se ned på andra för hon manipulerat till sig på recept?

Finns inget värre än folk som ser ner på missbrukare men lurar till sig diverse recept på mediciner de sällan sköter men ändå är de "så mycket bättre"

Visst fan verkar hon haft det jobbigt. Det säger man inte ett dugg om. Vad mycket hon varit med om and still going strong (inte lagt sig ner och gett upp)

Fast socgnället och att hon inte skulle kunna söka jobb osv var jäkligt ledsamt med. Hon skulle visst kunna få jobb på McDonalds eller äldreboende men är det inte Coronan så är det att "ingen skulle anställa någon som mig"

ALLA vet faktiskt ej vem hon är. Antagligen särskilt äldreboenden och hon kan ju utelämna eskort... Men tror att hon tycker att hon är lite för fin för det + lat.

Läs även Jasmine Karas bok Den mörka scenen: Mitt hemliga dubbelliv. De är väldigt lika de böckerna. Till och med så lika att vissa meningar är exakt likadana (och då talar man inte om något en äcklig gubbe säkerligen gör mot alla damer inom den branschen för då vore det inga konstigheter) Den kändes i alla fall mer genuin, mindre rörig och vuxnare. Tips!

Betvivlar lite att den typen av värld är som den är, det finns det nog ingen tvivel om.

Jag hoppas hon börjar LEVA och fattar att det inte finns några genvägar, ingen annan kommer göra det åt henne, allt kommer inte lösa sig av sig själv och åren går.. Hoppas hon kan komma till sans med det och inte skylla på bad timing och andras fel hela tiden.

Men känner verkligen för henne. Hon verkar enormt vilsen och klivet in i vuxenlivet vet hon inte hur.

Hoppas att hon kommer må bra och kommer igång med livet. Att vara drömmare är bra men man måste vara realistisk med och faktiskt hitta någon stabilitet. Rutiner.

Inte bara klara sig pga av ett projekt, sedan famla i blindo, och så om och om igen. Hur kommer ålderns höst se ut? När hon måste ro om sig själv.

Det hela känns tragiskt men om hon verkligen vill och kan vara realistisk så kan hon nog komma på rätt väg med.

Låter som man avskyr människan. Jag gör inte det. Hon verkar vara en härlig karaktär. Men det ordspråket stämmer nog lite väl bra här, syftar på "karaktär" - tycker hon är himla rolig.

Men samtidigt fortsätter hon bete sig lite "snofsigt" och tjata om lyx och se ned på andra. Är hon i position för det, verkligen?

Och det är nog otroligt mycket kryddande och slirande på sanningen.

Fascinerande MEN irriterande som fan så nog lyckas hon klamra sig fast eller i alla fall kravla tillbaka om och om igen. Både i media och i ens skalle 😉

Kan kanske svara så gott jag kan i vad jag vet om henne.
Hon ser ned på missbrukare, det stämmer. Hon är väldigt märklig där då hon själv haft ett shoppingmissbruk som hon även (?) nämner i boken.

Hanna är överintelligent, men hon verkar också se ned på människor som läst högre utbildning, då hon inte anser det är äkta intelligens utan något man läst sig till. Hon hade inga problem att psyka ut olika psykologer eller läkare.

Men, jag ska inte bara kasta skit på henne, hon är introvert och väldigt genuint snäll på sitt eget vis. Ärlig, hon är pålitlig. Hon är inte så "lost" som man kanske tror, däremot väldigt realistisk. Tyskland var säkert för henne, hon hade ju vänner och ett liv där, medans sverige bara var skit för henne. Tror hon kände att Tyskland gav henne mer trots vad hon arbetade med.

Som sagt, speciell och ibland lite jekyll&hyde över henne, men inte lost och vilsen. Hanna är bestämd och stark men hon kanske inte upplevs så i boken?

Editar lite, tror det var en fråga om hon anser sig för fin för arbete, hon har arbetat som servitris och butiksansvarig som yngre. Gick tydligen bra för henne. Sedan hände något och hon började strippa. Kanske behöver kaoset eller så kanske hon trivs i en "smutsig" miljö, då hon själv känner att hon inte passar in ändå.
Nu blev det lite egna tankar men jag tror inte hon är för snofsig för ett vanligt arbete.
Senast redigerad av Herrkattman 2022-12-25 kl. 11:11.
Citera
2023-07-17, 04:43
Medlem
tjackslynas avatar
Jag beundrar och älskar denna människa och det är svårt att förklara just varför. Ibland får man en sån oförklarlig stark instinkt om en människa. Jag har knappt sett mycket av henne genom åren men hon har fångat min uppmärksamhet direkt. Jag har från första sekunden jag såg henne vetat att hon är smart och väldigt djup människa. Hon bär på en stor sorg och visdom i livet, det tror jag hon haft med sig sen hon var ett barn. Hon ser världen som den vidriga plats den är och ser att de flesta är värdelösa haters och tomma skal, själlösa djur. Det här forumet bekräftar ju det, hon får oförtjänt hat av många såna "tomma vessels". Hon är en gammal själ, det är vad jag tror.

Jag fick reda på att hon är sjuk igår och jag har blivit väldigt deppig av det. Jag hoppas hon blir frisk, det är det enda jag önskar. Förut så önskade jag se mer av henne i media och se mer av hennes konst, önskat hon var med "offentlig" och "extrovert". Vi har så många imbecilla kändisar utan karaktär och djup. Nu är min enda önskan att hon blir frisk och får leva ett långt, stillsamt liv. Bara hon får leva. Jag skulle på hennes utställning en gång när hon hade det i Stockholm men jag vågade inte för jag verkligen har enorm respekt för henne och fick kalla fötter, jag beundrar henne och det skulle vara som att möta sin idol, det skulle leda till sensory overload för mig. Nu lovar jag mig själv att jag ska gå på en kommande utställning, när hon tillfrisknar.
Citera
2023-07-17, 04:56
Bannlyst
Har denna dam ett onlyfans konto ?
Hon betedde sig som en hora i sitt tidigare jag, så undrar om hon är bak on track igen ?
Citera
2023-09-06, 21:02
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkke81
Hon betedde sig som en hora i sitt tidigare jag, så undrar om hon är bak on track igen ?
Tjejen verkar återhämta sig och satsar på sin konst, någon som sett hennes alster?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/xgEnaB/hanna-widerstedt-friskforklarad-fran-andtarmscancer
Citera
2023-11-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Tjejen verkar återhämta sig och satsar på sin konst, någon som sett hennes alster?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/xgEnaB/hanna-widerstedt-friskforklarad-fran-andtarmscancer

Ska väl finnas på hennes shop? Utställningar har hon haft. Sverige känns dock för litet för henne. Hon är duktig med färg, tomma ögon och ångest.
Citera
2023-11-08, 18:07
Medlem
Nu låter jag som nån stalker.
Hon är grym på att skapa känslor. Tror man lär känna henne bra genom hennes verk. Finns någon rätt mörk under prints. Nån kvinna som är en blomma? Vettefan, Hannas ögon har hon iallafall.
Citera
2023-11-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkke81

Så jävla onödigt. Med bokroyalties från hela norden bör hon inte behöva det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in