2023-09-06, 16:06
Medlem
100 procent att nicci och hennes mamma kommer ha hand om barnet. Ev att de försöker igen när barnet är fött
2023-09-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
100 procent att nicci och hennes mamma kommer ha hand om barnet. Ev att de försöker igen när barnet är fött
Hon kanske bara var ute efter att få barn!
2023-09-06, 20:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nej det är game over mellan dem båda han har väl inte varit snäll mot henne som jag läst mig till heller så han är vingklippt Andreas, Finns nog annat folk som kommer finna sär för Nicci ska du se utöver hennes familj...
2023-09-07, 07:43
Medlem
Citat:

Ja Niccis egna mamma kommer att ta ”papparollen” och utesluta Andreas helt.
2023-09-07, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej det är game over mellan dem båda han har väl inte varit snäll mot henne som jag läst mig till heller så han är vingklippt Andreas, Finns nog annat folk som kommer finna sär för Nicci ska du se utöver hennes familj...
Tror inte Nicci är så lätt att ha en relation med och hon har ett sjukligt bekräftelsebehov. Det har varit stormigt både med Marcelo och Ben och nu Andreas. Kan inte vara männens fel hela tiden? Och det retar mig att hon drar på sig offerkoftan och söker sympati och är snabb med att lägga ut på sociala medier när det är något som gått emot henne och männen framstår som våldsamma/elaka osv.
2023-09-07, 08:49
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Tror inte Nicci är så lätt att ha en relation med och hon har ett sjukligt bekräftelsebehov. Det har varit stormigt både med Marcelo och Ben och nu Andreas. Kan inte vara männens fel hela tiden? Och det retar mig att hon drar på sig offerkoftan och söker sympati och är snabb med att lägga ut på sociala medier när det är något som gått emot henne och männen framstår som våldsamma/elaka osv.

Nu är ju varken marcelo eller ben några dunderkillar 😂
2023-09-07, 14:35
Medlem
Citat:

Ja men tror hon kommer bo hos sin mamma som kommer hjälpa med barnet men Andreas har ju rätt att få träffa sin dotter men tror typ nicki tror hon har ensamrätt
2023-09-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Ja Niccis egna mamma kommer att ta ”papparollen” och utesluta Andreas helt.

Exakt får den känslan med
2023-09-07, 16:55
Medlem
Citat:
Exakt får den känslan med
Alltså Andreas verkar mer knäckt än Nicci! Man undrar ju verkligen vad som hänt! Och ska han bo kvar i Stockholm eller flytta tillbaka t Göteborg!
2023-09-07, 21:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ja men tror hon kommer bo hos sin mamma som kommer hjälpa med barnet men Andreas har ju rätt att få träffa sin dotter men tror typ nicki tror hon har ensamrätt
Han har som sagt rätten träffa sin dotter som du säger men Nicci kommer nog gör det hon kan för minimera den rättigheten, Det är mamman som styr Nicci mångt och mycket vad hon ska och hur hon ska ett exempel är Adrian & Nicci började dejta han väl 2-3ggr men Niccis morsa var med sista gången då drog han!
2023-09-07, 21:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Alltså Andreas verkar mer knäckt än Nicci! Man undrar ju verkligen vad som hänt! Och ska han bo kvar i Stockholm eller flytta tillbaka t Göteborg!
Han är mer knäckt att han blev utslängd och att Nicci inte orkade med han helt enkelt, Tror nog inte deras förhållande varit en dans på rosor hela tiden gissar jag då hon ska vara i centrum lite egotrippad person Nicci!
2023-09-07, 22:13
Medlem
Citat:
Han är mer knäckt att han blev utslängd och att Nicci inte orkade med han helt enkelt, Tror nog inte deras förhållande varit en dans på rosor hela tiden gissar jag då hon ska vara i centrum lite egotrippad person Nicci!

Varför blev han utslängd? Hade han gjort något! Hon verkar vara så jäkla omogen! Eller var det så att han inte levde upp till Niccis förväntningar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in