• 1
  • 2
2023-09-06, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Skorna jag köpte var exakt överensstämmande med min storlek.

Jag glömde nämna att när jag köpte skorna så klickade jag i att jag ville ha försäkring mot tullavgift, det var tur för tullen tog dom och jag fick betala tullavgift men jag fick blixtsnabbt pengarna tillbaka av lightinthebox när jag skickade foto på tullbrevet.

Tur.. hur mycket låg försäkringen på?

Jag trodde man slapp av avgift om varorna kosta mindre än 1700kr i inköp.
Citera
2023-09-06, 19:56
Medlem
Gudpappsens avatar
Mja, beror väl hur du ser på det,
Bra för plånkan om man vill ha nåt man kanske bara bär några gånger, för kvantiteten utklassar kvaliteten från sådana sidor.

Dåligt för de stackars fabriksarbetarna som jobbar 18h i sträck å bor på fabrikerna.
Citera
2023-09-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudpappsen
Mja, beror väl hur du ser på det,
Bra för plånkan om man vill ha nåt man kanske bara bär några gånger, för kvantiteten utklassar kvaliteten från sådana sidor.

Dåligt för de stackars fabriksarbetarna som jobbar 18h i sträck å bor på fabrikerna.

Har väl hört om såna förhållande i hm fabriker med.
Citera
2023-09-07, 16:57
Medlem
zombie-nations avatar
Har bara handlat där en gång på chans. Var förvånad att varan var exakt som på bilden, var nöjd.
Citera
2023-09-11, 18:27
Medlem
Hur mycket är frakten från kina? För 2-3 kg paket?
Citera
2023-09-28, 21:51
Medlem
R.Bloodworths avatar
Hmm jag beställde en jacka därifrån i dag, borde kanske researchat lite mer om företaget. Jackan såg väldigt schyst ut och låg på ca 800 kr. Nu är man ju rädd att kvalitén är dålig samt att leveranstiden kommer dröja åt helvete.

Vet ni om det går att avbryta en order, eller måste jag först få jackan och sedan returnera? Vem vet, jag kanske blir nöjd, men i och med att det är från Kina så blir man ju lite misstänksam.

Edit: Lyckades avbeställa ordern, hoppas nu pengar sätts in i kontot snabbt så får jag försöka hitta en liknande jacka från Zalando eller något.
Senast redigerad av R.Bloodworth 2023-09-28 kl. 21:57.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in