2023-09-06, 13:09
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
En förhistoria som vi inte vet?
En provokation innan?
Men dom erbjuder hennes hund att leka med bollen .
Konstig vokabulär från henne.

Varför inte bara utgå från att hon är sjuk i huvudet från klippet vi ser. Inget ursäktar det ändå. Även om ungarna verkar helt normala och viker sig inför fascisten.
Citera
2023-09-06, 13:11
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
?

Har du tid att utveckla ditt resonemang?

Jag menar att kvinnas beteende kan vara en trend. Har själv fått onda blickar av invandrare.
Citera
2023-09-06, 13:16
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Fullständigt efterblivet resonemang

Skulle vara kul o se om hon hade vågat göra sådär i Husby mitt i natten när babbeluringarna testar sina nya crossar som de baxat under dagen. De hade käkat upp henne på två sekunder...hunden också.

Barnen ska dock ha en eloge för att de inte var otrevliga tillbaka, trots att kameran rullade. Tyder på en bra uppfostran och att det förmodligen kommer att komma längre i livet än denna kvinna.

Min poäng är att det grundar sig i rasism. Det skulle inte hända i en förort. Jag menar att rasism mot svenskar verkar öka. Har själv fått obehagliga blickar. Hatideologier har historiskt sätt slutat i blodbad, säger inte att vi kommer så långt. Men allmänt ohyffs mot svenskar, till att börja med.
Citera
2023-09-06, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Min poäng är att det grundar sig i rasism. Det skulle inte hända i en förort. Jag menar att rasism mot svenskar verkar öka. Har själv fått obehagliga blickar. Hatideologier har historiskt sätt slutat i blodbad, säger inte att vi kommer så långt. Men allmänt ohyffs mot svenskar, till att börja med.

Vi kan misstänka vad din agenda är härinne, du får gärna diskutera topic istället.
Citera
2023-09-06, 13:21
Medlem
4608s avatar
Citat:
Så du menar att kvinnan gick på barnen pga rasism? Känns ju också ganska korkat.

Jag tror att hon var berusad eller gick på benzo och bara spårade ur och såg enkla mål att gå på.

Allt handlar inte alltid om rasism.
Citera
2023-09-06, 13:22
Medlem
Haha, tycker hon är skön. Skönt med någon som vågar ta ut lite ilska på dessa skitungar.

Folk är så jävla känsliga, ungarna var säker skitfula
Citera
2023-09-06, 13:45
Medlem
Citat:

Utifrån hur perfekt svenska hon pratar förmodar jag att hon antingen är adopterad eller möjligtvis har föräldrar som inte är svenska. Men jag skulle tippa på att hon är adopterad och det gör ju henne själv svensk och då ser jag verkligen inte någon anledning till att hon skulle se ner på svenskar.
Citera
2023-09-06, 13:45
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Om det hade varit en vit svensk gubbe istället hade många härinne tyckt han var cool.

Hade det varit en svartmuskig gubbe hade många härinne velat skapa en lynchmobb.
Citera
2023-09-06, 13:47
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Jag menar att kvinnas beteende kan vara en trend. Har själv fått onda blickar av invandrare.

Ja utlänningars rasismen mot svenskar är ett stort problem. Svenskar ska inte ens få känna sig trygga i sitt eget hemland.

Vet dock inte om det handlade om rasismen vid detta tillfället. Rasismen mot svenskar förknippar jag mer med Mena och Balkan.
Citera
2023-09-06, 13:49
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnigdag
Utifrån hur perfekt svenska hon pratar förmodar jag att hon antingen är adopterad eller möjligtvis har föräldrar som inte är svenska. Men jag skulle tippa på att hon är adopterad och det gör ju henne själv svensk och då ser jag verkligen inte någon anledning till att hon skulle se ner på svenskar.

Tobias Hübinette är ju en känd/ökänd adopterad koreansk rasist.
Citera
2023-09-06, 13:52
Medlem
Svenska pojkar när dem inte känner trygga spelar dem in film och lägger upp på nätet.

Skämmer ut sig själva ..

Ring bris istället.
Citera
2023-09-06, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja utlänningars rasismen mot svenskar är ett stort problem. Svenskar ska inte ens få känna sig trygga i sitt eget hemland.

Vet dock inte om det handlade om rasismen vid detta tillfället. Rasismen mot svenskar förknippar jag mer med Mena och Balkan.

Men är ni friska i huvudet? Vad i helvete har hennes asiatiska ursprung med något att göra? Vet inte vem hon är men skulle gissa på adopterad från Korea? Pratar svenska som en infödd, framgångsrik karriär.

Hon har hamnat i bråk med några ungdomar pga saker som hände innan ena parten började filma. Hon framstår som väldigt otrevlig där, men vet vi vad som föregick det hela? Jag har kallat folk på stan värre saker än hon säger, och hade man tagit det ur sitt sammanhang hade man lätt kunnat framställa mig som ett monster.

Fattar att ni tänder på two minutes hate, men lämna er sunkiga rasanalys utanför det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in