2023-09-06, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Så efter 10 ska det va knäpptyst utomhus? För att kanske inte störa någon som är ute och går? Fan hur gammal är du egentligen? Skiter i om ungarna skriker nere på Östermalms IP, bor i området och INGEN störs av det. Eller, jo importerade kinesludret gjorde antagligen det.

Det ska vara tyst på kvällarna. Man får promenera men allt spelande med boll ska vara förbjudet. Folk ska till jobbet eller skolan på morgonen.
Citera
2023-09-06, 08:41
Medlem
Det här klippet var bland det roligaste jag sett! Tror inte en sekund på dravlet att grabbarna provocerat Charlotte. Tvärtom tycker jag de hanterade tokan på ett utmärkt sätt.

Snacka om att skämma ut sig, blir nog jobbigt att smita till Sabis och handla framöver. Får nog bli foodora ett tag alt flytta omgående till typ söder där man kan flyga lite mer under radarn. Skrattade ännu mer när jag läste recensionerna på "baskettränaren" på google. HUMOR!!!!
Senast redigerad av Shilohoha 2023-09-06 kl. 08:46.
Citera
2023-09-06, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Det ska vara tyst på kvällarna. Man får promenera men allt spelande med boll ska vara förbjudet. Folk ska till jobbet eller skolan på morgonen.

Om folk ska till jobbet eller skolan kanske dom inte ska va ute och gå efter kl 10 utan vara hemma och sova så slipper dom bli störda?

Håll käften nu och inse bara att ingen respekterar kinesen som tog grabbarnas boll.

Hoppas hon har ångest i sin 34kvm hyresrätt på sunkiga Gärdet, jävla underklass subba.
Citera
2023-09-06, 08:44
Medlem
Man ska ha respekt för äldre.
Citera
2023-09-06, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
Det här klippet var bland det roligaste jag sett!
Snacka om att skämma ut sig
Heder åt killarna som hanterade situationen på ett moget vis👍
Citera
2023-09-06, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
Det här klippet var bland det roligaste jag sett!

Snacka om att skämma ut sig, blir nog jobbigt att smita till Sabis och handla framöver. Får nog bli foodora ett tag alt flytta omgående till typ söder där man kan flyga lite mer under radarn. Skrattade ännu mer när jag läste recensionerna på "baskettränaren" på google. HUMOR!!!!

Tror inte hon har råd med sabis i fältan helt ärligt, kinesen bor på 34kvm hyresrätt på rindögatan, sunkig gata på gärdet liksom.
Citera
2023-09-06, 08:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Man ska ha respekt för äldre.

Vad menar du? En äldre kines kärring som går fram och anser sig ha rätt att låta sin byracka leka med någon annans boll? Kan jag kliva fram till dig på bussen när du läser en bok ta boken och sen påstå att du är ful och äcklig som inte låter mig läsa din bok osv..

Repsektera andras egendom istället.
Citera
2023-09-06, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flottstek
Hade adoptimporten vågat säga samma sak till blatteungar? Nej knappast, hon tyckte de var fula för de var svenskar

De stod kanske och grimaserade när hon skällde på dem.
Citera
2023-09-06, 08:48
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Vad skulle dom ha gjort istället menar du...Slagit ner, rånat och våldtagit henne?

Jag skrev ju vad de skulle göra..tagit tillbaka bollen..resten är bara sjuka projiceringar från din sida.
Citera
2023-09-06, 08:49
Medlem
Citat:
Om folk ska till jobbet eller skolan kanske dom inte ska va ute och gå efter kl 10 utan vara hemma och sova så slipper dom bli störda?

Håll käften nu och inse bara att ingen respekterar kinesen som tog grabbarnas boll.

Hoppas hon har ångest i sin 34kvm hyresrätt på sunkiga Gärdet, jävla underklass subba.

Alltså. Visa hänsyn. Fattar du ej? Googla upp ordet. Allt bollspel är förbjudet kväll.

Och varför tar du upp om hennes lägenhet? Slår vad om att du vill flytta in till gärdet.
Citera
2023-09-06, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag skrev ju vad de skulle göra..tagit tillbaka bollen..resten är bara sjuka projiceringar från din sida.

Nej de gjort rätt i att tillämpa lågaffektivt bemötande.
Citera
2023-09-06, 08:51
Medlem
Citat:
Tror inte hon har råd med sabis i fältan helt ärligt, kinesen bor på 34kvm hyresrätt på rindögatan, sunkig gata på gärdet liksom.

Inte undra på att frustrationen måste ut på några välartade basketfjortisar på ÖIP. Vad fan gjorde hon ens där? Rasta hund är uteslutet på en idrottsplats, finns gott om andra mer lämpade ställen att rasta sin hund på i närheten av Rindögatan. Håller med, en av de tristaste och sunkigaste gatorna på Gärdet. Faktum är att hela den delan av Gärdet suger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in