2023-09-06, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Varför reagerar hon sådär. Vad hände innan filmen startade? Helt bissart.

Fick basketbollen i huvudet kanske.
Citera
2023-09-06, 00:37
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Vad hände innan filmen startade?

Vad som hände, var att hon övermedicinerade. Eller undermedicinerade. Eller medicinerade ihop med något annat hon inte borde stoppat i sig. Något av de alternativen.
Jag kollade bara första minuten av videoklippet, men jag känner igen en vandrande diagnos när jag ser den. Så det vettigaste är att inte sprida videon.
Citera
2023-09-06, 00:38
Medlem
Stoppa aldrig in den i en galen kvinna, en evig lärdom för pojkar
Senast redigerad av Rondellneger 2023-09-06 kl. 01:04.
Citera
2023-09-06, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Där spriten går in, går vettet ur....Tyskt ordspråk.

Plus att det handlade om svenska ungdomar, hade det varit invandrare skulle hon inte våga göra som gjorde eller säga det hon sa....hade hon mot förmodan ändå gjort så mot ett gäng invandrare så hade hon legat på sjukhus eller i en liksäck efteråt.

Hade det varit utlänningar hade 90% av alla som skriver i tråden hyllat henne och undrat vad de kan ha gjort för att hon skulle bli så arg

Kommer inte döma henne innan jag vet vad de gjort
Citera
2023-09-06, 00:44
Medlem
outback4s avatar
Kärringen visste väl att svenska småkillar oftast är beskedliga och har föräldrar som tröstar dem, men hade hon sagt detsamma till negerpojkar skulle hon troligen inte levt länge till..
Citera
2023-09-06, 00:48
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Varför reagerar hon sådär. Vad hände innan filmen startade? Helt bissart.
Mer oftare än sällan, med exvis alkade människor, behöver det inte finnas någon förhistoria, förklaring till agerandet eller så.

Tänk;
Hon gick full retard. Varken mer, varken mindre.
Citera
2023-09-06, 00:52
Medlem
Hunden i filmen är j-vligt glad på bollen i varje fall
Citera
2023-09-06, 00:54
Medlem
Bor i en hyresrätt på 33 kvm och kör en 19 år gammal Volvo, känns inte direkt som den typiska Östermalmaren.
Citera
2023-09-06, 00:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Bor i en hyresrätt på 33 kvm och kör en 19 år gammal Volvo, känns inte direkt som den typiska Östermalmaren.

Tänkte skriva samma sak, hennes adress är en hyreskåk.
Bara för att man bor på Östermalm så har man inte automatiskt en massa pengar.
Dessutom är angiven inkomst på en halv miljon kr före skatt, det är ungefär vad en lokalvårdare tjänar på ett år, inte direkt imponerande.
Citera
2023-09-06, 01:00
Medlem
50 bast och bor i en hyresrätt på 33 kvm, kör 19 årig gammal volvo och beter sig sådär? låter som hon är deprimerad...

definitivt påverkad av sprit, hon makes no sense i videon. hon mår nog förjävla dåligt idag. skulle förvåna mig om hon har vänner kvar efter den här videon. vem kommer vilja synas med henne? vem vill vara vän med en person som beter sig såhär?

nej, det blir ett år av rannsakning, charlotte, där du får ta och bestämma dig för vad du vill göra med ditt liv. börja med att bli nykter, kanske trippa förbi ett AA-möte imorgon.
Citera
2023-09-06, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Man kunde önska det var lite mer stake i svenska killar, spring fram och ta tillbaka bollfan istället för att lägga upp ett klipp som en skvallerkärring.

Vad kan man förvänta sig av dagens Sverige där män är kvinnor och kvinnor är män.
Citera
2023-09-06, 01:03
Avstängd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse

Lätt hänt att bli en bitterfitta när menopausen har inträffat och ytterst få visar det intresse som de gjorde år 2010. Kan inte hjälpa att jag tycker synd om henne..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in