2023-09-05, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia2023
Jeg har lest igjennom hele tråden og jeg tror dette er en lokal konflikt, der trolig dop er involvert. Min intuisjon sier også at JAH ikke var helt ærlig i podcasten. Det er flere ting han ikke husker, og kommunikasjonen er ikke konkret og transparent nok.

Jeg bodde i Hønefoss for 11 år siden og “datet” en nær venn/familiemedlem av JAH. Han var/er også en meget god venn av Sjeik. Jeg ser de ikke er venner på Facebook lengre, men i flere år ble de tagget i hverandres innlegg på Facebook der de gjorde alt mulig sammen. Han jeg datet og mange av hans venner drev i hvert fall med dop, hovedsakelig kokain, på den tiden. Ikke bare på fest, men til og med på morgenkvisten! Jeg vet ikke om de samme driver med dop den dag i dag, da mange er fedre og har familie. Flere av guttene spredde også sykdommer om dere skjønner hva jeg mener. Det gikk i alkohol, dop, damer, tatoveringer og tunge kjøretøy. Jeg vet ikke om JAH drev med dop. Jeg husker ikke han fra byen/fest, selv om han kun var tre år yngre enn meg. Jeg flyttet fra byen kort tid etter.

Hvor ble mange av de lokale i tråden av? Jeg håper det går bra, og at de ikke har funnet ut hvem av de lokale som skriver i trådene er...
Tenkt på det samme, ref. lokale. Savner At*l her inne, men ikke kommentert noe siden fredag. Står også «avstengt»(uten at jeg helt vet hva det innebærer) ved siden av brukernavnet når jeg blar litt tilbake på rundt side 180ish…
Citera
2023-09-05, 00:35
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Tenkt på det samme, ref. lokale. Savner At*l her inne, men ikke kommentert noe siden fredag. Står også «avstengt»(uten at jeg helt vet hva det innebærer) ved siden av brukernavnet når jeg blar litt tilbake på rundt side 180ish…

Karantene

Edit:

https://www.flashback.org/rules/
Senast redigerad av drsniffer 2023-09-05 kl. 00:39.
Citera
2023-09-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Karantene
Mulig dumt spørsmål, men hva innebærer det?
Citera
2023-09-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Karantene

Edit:

https://www.flashback.org/rules/
Takk👍 Synd, for mye bra, lokal info derfra
Citera
2023-09-05, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Takk👍 Synd, for mye bra, lokal info derfra

Atal er midlertidig banna, men er tilbake om en ukes tid.
Jeg kan ta i imot en beskjed 😉
Vedkommende leser forumet og jeg videreformidler svar av h*n fram til kontoen er aktivert igjen.
Citera
2023-09-05, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeMySun
Er siktet i en forholdsvis stor narksak tilbake i slutten av 21/begynnelsen av 22.

Ryktes at Gle*n Sto*mo inntil nylig har vært blanda inn i noe greier med Trond Kaarem også.

For de som ikke vet hvem TK er:
https://e24.no/naeringsliv/i/MoXmOM/seks-personer-doemt-i-svindelsak

Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Dette firmaet er også oppført på denne adressen:
https://www.proff.no/roller/vestfold-hyttebygg-as/vestfossen/eiendomsforvaltning-og-utvikling/IDODQMY00B0/

Har jo vært litt action på Vestfossen de siste dagene og
Citera
2023-09-05, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Takk! Men skjedde ikke dette i drolsum ?

Yupp, skjedde på Drolsum. Adressene og person det ref til er på Vestfossen. Så.....
Citera
2023-09-05, 06:39
Medlem
Det er nok flere lokale her en kun A*al.

Ingen av guttene som er nevnt så langt har rent mel i posen. Alle bruker vel en del mer enn kun alkohol for å si det pent.

Men at J skal ha hatt så stor narkogjeld at dette har skjedd, er lite sannsynlig.
Han hadde masse utstyr og eiendeler som kunne selges til fordel for å kvitte seg/ nedbetale evnt gjeld.

Var låst på at det var Sjeiken tidlig i etterforskningen. Men mye tyder på at smuglesaken med betongbilen kan ha en sammenheng.

Vil tro at om sjeiken og co sto bak selve drapet, ville politiet ha klart å ta ut domfellelse til nå.
Citera
2023-09-05, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutzi
Stusser litt over at politiet ikke har mer kontroll/slår hardere ned på denne typen miljøer. Åpenbart mye ustabile folk og garantert mye å gå etter her hvis de bare hadde gjort en innsats. Nå blir sikkert hele maurtua plukka fra hverandre, men det skulle et drap til.

Fulgt litt med andre true crime saker med gjengkriminalitet. Ligger gjerne ligger mild/moderat psykisk utviklingshemning bak, altså ustabile. Ser feks på de som er nevnt på YouTube og FB så er ikke tvil at det er et unormalt modenhetsnivå der ift. alder og livssituasjon.
Citera
2023-09-05, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araberen
Ryktes at Gle*n Sto*mo inntil nylig har vært blanda inn i noe greier med Trond Kaarem også.

For de som ikke vet hvem TK er:
https://e24.no/naeringsliv/i/MoXmOM/seks-personer-doemt-i-svindelsak

Har jo vært litt action på Vestfossen de siste dagene og

Jeg kan se at 19 august i år så fikk firma hans mest sannsynlig " Best bilutleie AS" ; ny daglig leder og styremedlem.

2 dager etter at Jonas døde og bare 2 snaue uker etter ble han skutt etter.

Er det noen som har noe mer innsyn på proff.no å kan sjekke dette??

Kanskje bedriften er blitt brukt i noe tull og han har trekt seg ut og derfor ble skutt etter??
Citera
2023-09-05, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderingwoman
Jeg kan se at 19 august i år så fikk firma hans mest sannsynlig " Best bilutleie AS" ; ny daglig leder og styremedlem.

2 dager etter at Jonas døde og bare 2 snaue uker etter ble han skutt etter.

Er det noen som har noe mer innsyn på proff.no å kan sjekke dette??

Kanskje bedriften er blitt brukt i noe tull og han har trekt seg ut og derfor ble skutt etter??

Det er en *ørgen *alao *vinterud som har fråtrådt som styrets leder. Også har *lenn *tormo gått inn som leder.
Citera
2023-09-05, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeMySun
Det er en *ørgen *alao *vinterud som har fråtrådt som styrets leder. Også har *lenn *tormo gått inn som leder.

Noe sier meg at denne *vinterud er en ikke eksisterende person. Vet ikke hvorfor jeg antar det. Men føler meg ganske så sikker der 🤔🤔🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in