2023-09-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hva er vitsen med å kamuflere navn så godt at ingen skjønner det plukk, det holder på å skli ut til verdens dummeste gjettekonkurranse.

Ja må bruke en dag eller tre for å gjette seg frem her 🤯. Noen som gidder å ta jobben med å liste opp de mest hete navnene her inne?
Citera
2023-09-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeMySun
Korrekt.

Takk for info !

Vet du hvem som eier huset der han var da han ble skutt etter i bilen ? Adressen på Drolsum..
Citera
2023-09-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Takk for info !

Vet du hvem som eier huset der han var da han ble skutt etter i bilen ? Adressen på Drolsum..

Trodde han ble skutt på utafor hos seg selv..
Men mulig det er feil
Citera
2023-09-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHATEVER2022
Feil
Jeg skreiv navnet før formann svarte gitt

Ta til deg lærdom å hør på voksne folk
Citera
2023-09-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Ta til deg lærdom å hør på voksne folk

Å herregud

Kunne kommet med mye mer info om folk var litt mer hyggeligere her inne

Men good luck
Citera
2023-09-04, 23:45
Medlem
Citat:
Trodde han ble skutt på utafor hos seg selv..
Men mulig det er feil

Mye mulig han bodde der. Vet du hvem som eier huset? Evt adressen han ble skutt på?
Citera
2023-09-04, 23:48
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Å herregud

Kunne kommet med mye mer info om folk var litt mer hyggeligere her inne

Men good luck
Mye unødig ovenfra og ned holdning hos noen, ja...
Citera
2023-09-04, 23:51
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Mye mulig han bodde der. Vet du hvem som eier huset? Evt adressen han ble skutt på?
Det er A**e M*ri St*rmo (n,n..a..o) som eier huset der både omtalte onkel og nevø står på samme adresse.
Senast redigerad av Bibs 2023-09-04 kl. 23:53.
Citera
2023-09-04, 23:59
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Det er A**e M*ri St*rmo (n,n..a..o) som eier huset der både omtalte onkel og nevø står på samme adresse.
Dette firmaet er også oppført på denne adressen:
https://www.proff.no/roller/vestfold-hyttebygg-as/vestfossen/eiendomsforvaltning-og-utvikling/IDODQMY00B0/
Citera
2023-09-05, 00:03
Medlem
Jeg har lest igjennom hele tråden og jeg tror dette er en lokal konflikt, der trolig dop er involvert. Min intuisjon sier også at JAH ikke var helt ærlig i podcasten. Det er flere ting han ikke husker, og kommunikasjonen er ikke konkret og transparent nok.

Jeg bodde i Hønefoss for 11 år siden og “datet” en nær venn/familiemedlem av JAH. Han var/er også en meget god venn av Sjeik. Jeg ser de ikke er venner på Facebook lengre, men i flere år ble de tagget i hverandres innlegg på Facebook der de gjorde alt mulig sammen. Han jeg datet og mange av hans venner drev i hvert fall med dop, hovedsakelig kokain, på den tiden. Ikke bare på fest, men til og med på morgenkvisten! Jeg vet ikke om de samme driver med dop den dag i dag, da mange er fedre og har familie. Flere av guttene spredde også sykdommer om dere skjønner hva jeg mener. Det gikk i alkohol, dop, damer, tatoveringer og tunge kjøretøy. Jeg vet ikke om JAH drev med dop. Jeg husker ikke han fra byen/fest, selv om han kun var tre år yngre enn meg. Jeg flyttet fra byen kort tid etter.

Hvor ble mange av de lokale i tråden av? Jeg håper det går bra, og at de ikke har funnet ut hvem av de lokale som skriver i trådene er...
Senast redigerad av Amelia2023 2023-09-05 kl. 00:19.
Citera
2023-09-05, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Dette firmaet er også oppført på denne adressen:
https://www.proff.no/roller/vestfold-hyttebygg-as/vestfossen/eiendomsforvaltning-og-utvikling/IDODQMY00B0/

Takk! Men skjedde ikke dette i drolsum ?
Citera
2023-09-05, 00:13
Medlem
Stusser litt over at politiet ikke har mer kontroll/slår hardere ned på denne typen miljøer. Åpenbart mye ustabile folk og garantert mye å gå etter her hvis de bare hadde gjort en innsats. Nå blir sikkert hele maurtua plukka fra hverandre, men det skulle et drap til.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in