Jeg har lest igjennom hele tråden og jeg tror dette er en lokal konflikt, der trolig dop er involvert. Min intuisjon sier også at JAH ikke var helt ærlig i podcasten. Det er flere ting han ikke husker, og kommunikasjonen er ikke konkret og transparent nok.
Jeg bodde i Hønefoss for 11 år siden og “datet” en nær venn/familiemedlem av JAH. Han var/er også en meget god venn av Sjeik. Jeg ser de ikke er venner på Facebook lengre, men i flere år ble de tagget i hverandres innlegg på Facebook der de gjorde alt mulig sammen. Han jeg datet og mange av hans venner drev i hvert fall med dop, hovedsakelig kokain, på den tiden. Ikke bare på fest, men til og med på morgenkvisten! Jeg vet ikke om de samme driver med dop den dag i dag, da mange er fedre og har familie. Flere av guttene spredde også sykdommer om dere skjønner hva jeg mener. Det gikk i alkohol, dop, damer, tatoveringer og tunge kjøretøy. Jeg vet ikke om JAH drev med dop. Jeg husker ikke han fra byen/fest, selv om han kun var tre år yngre enn meg. Jeg flyttet fra byen kort tid etter.
Hvor ble mange av de lokale i tråden av? Jeg håper det går bra, og at de ikke har funnet ut hvem av de lokale som skriver i trådene er...
Senast redigerad av Amelia2023 2023-09-05 kl. 00:19.
Stusser litt over at politiet ikke har mer kontroll/slår hardere ned på denne typen miljøer. Åpenbart mye ustabile folk og garantert mye å gå etter her hvis de bare hadde gjort en innsats. Nå blir sikkert hele maurtua plukka fra hverandre, men det skulle et drap til.