Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-09, 15:27
Medlem
Selskapet til JKH og søsteren har har for én måned siden fått påpakning for å mangle statsautorisert revisor. Man skulle tro noen med en vellykket bedrift hadde råd til en revisor?

De har ikke levert regnskap for 2022 virker det som. De er truet med tvangsoppløsning om de ikke får statsautorisert revisor og fristen var 4 uker fom. 12 august 2023. Kanskje de har fikset det, men for meg ett rødt flagg 🚩
Citera
2023-09-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Typen omtalt i artikkelen blir kalt «bandidos-Martin»

Google bergland og ringblad
Alle kan lese denne:

https://www.ringblad.no/kultur/martin-33-soner-for-sjette-gang/s/1-97-7156593
Citera
2023-09-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Alle kan lese denne:

https://www.ringblad.no/kultur/martin-33-soner-for-sjette-gang/s/1-97-7156593

Prøv også å Google Bergland + ringblad for mer historikk og info rundt selskapene til JKH

https://www.ringblad.no/bygger-leiligheter-13-ar-etter-brannen-vi-krysser-fingrene-for-at-dette-kan-bli-ferdig/s/5-45-1616264
Citera
2023-09-09, 15:36
Medlem
Citat:
Selskapet til JKH og søsteren har har for én måned siden fått påpakning for å mangle statsautorisert revisor. Man skulle tro noen med en vellykket bedrift hadde råd til en revisor?

De har ikke levert regnskap for 2022 virker det som. De er truet med tvangsoppløsning om de ikke får statsautorisert revisor og fristen var 4 uker fom. 12 august 2023. Kanskje de har fikset det, men for meg ett rødt flagg 🚩

Hvor får du disse tallene fra for att det var så vellykket? Finner ikke noe på proff. Kun 2,5mill
Citera
2023-09-09, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Hvor får du disse tallene fra for att det var så vellykket? Finner ikke noe på proff. Kun 2,5mill
Det er driften a.k.a. øverste halvdel av regnskapet.
Se nedre halvdel av regnskapet og balansen. Der fremkommer eiendom for 16 millioner kroner.

Edit: Men jeg ser nå at det er belånt med 12 millioner kroner. Beklager var på vei ut døra, litt for rask 🫠
Senast redigerad av StonesThrow81 2023-09-09 kl. 15:42.
Citera
2023-09-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Prøv også å Google Bergland + ringblad for mer historikk og info rundt selskapene til JKH

https://www.ringblad.no/bygger-leiligheter-13-ar-etter-brannen-vi-krysser-fingrene-for-at-dette-kan-bli-ferdig/s/5-45-1616264

Han var jo på «fbi forbrukerinspektørene nrk» men finner ikke igjen episoden. Kanskje du vet? Der dukket han jo opp i dress for å forsvare M*ller å det lureri greiene med datasalg.
Citera
2023-09-09, 15:43
Medlem
Citat:
Det er driften a.k.a. øverste halvdel av regnskapet.
Se nedre halvdel av regnskapet og balansen. Der fremkommer eiendom for 16 millioner kroner.

Edit: Men jeg ser nå at det er belånt med 12 millioner kroner. Beklager var på vei ut døra, litt for rask 🫠

Ja det meste av det var gjeld😂
Citera
2023-09-09, 15:45
Medlem
J-K-H er det han som på hønefoss kom kjørende i en grå X5 og ville prøvekjøre en nyere Svart x5 og ble borte?
Citera
2023-09-09, 15:52
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Det mangler også 2 utestoler fra det bilde man ser dem står å peker inn i den tette skogen og til det siste av «plankene». Kan dem ha sittet ute å snakket først, si med en person ang jobb/noe før GM dukker opp, JAH blir skremt å løper, snubler rett før trappa å mister lommeboka i fallet før han blir skutt liggende på plattingen?
Jeg kom tidligere med dette forslaget til et mulig hendelsesforløp:

Her er et forslag til en mulig teori om hva som*KAN*ha skjedd:
Av en eller annen grunn møtes JAH og GM på/ved hytta. Kanskje skal de prøve å komme fram til en løsning på konflikten.
De sitter på hytteverandaen og snakker, og stemningen blir etter hvert amper. GM tar fram en pistol, typ 9 mm, mest for å skremme JAH, men tumult oppstår.
Noen skudd går av ned i verandaen(plankene politiet tok med seg) og JAH blir på et tidspunkt truffet. Kanskje under tumultet, kanskje etter tumultet, løpendes til bilen. Kjører så av veien og dør av skuddskaden
Citera
2023-09-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
J-K-H er det han som på hønefoss kom kjørende i en grå X5 og ville prøvekjøre en nyere Svart x5 og ble borte?

Husker ikke, men tror dem fant bilen bilen rundt 20juli i år
Citera
2023-09-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadoiLatvia

Av en eller annen grunn møtes JAH og GM på/ved hytta. Kanskje skal de prøve å komme fram til en løsning på konflikten.
De sitter på hytteverandaen og snakker, og stemningen blir etter hvert amper. GM tar fram en pistol, typ 9 mm, mest for å skremme JAH, men tumult oppstår.
Noen skudd går av ned i verandaen(plankene politiet tok med seg) og JAH blir på et tidspunkt truffet. Kanskje under tumultet, kanskje etter tumultet, løpendes til bilen. Kjører så av veien og dør av skuddskaden

Det er vel ingen som drar med seg en spyletilhenger ut i bushen for å snakke med noen.
Citera
2023-09-09, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadoiLatvia

Ja ganske likt mine tanker. Men om det var for å møte GM tror jeg ikke han hadde giddi å kjørt med utstyrs henger for brønner etter bilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in