2023-09-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrulle69
Sjeiken har en god kompis som heter OR, som igjen har en god/kjent gærn kompis igjen som heter FO. Jeg tviler ikke et sekund på at ER er innblandet, som igjen skaper mistanken mot nevnte kompiser av han. Vet ikke noe 100% sikkert altså.

Er den FO jeg tenker på tviler jeg sterkt altså.. Bråkmaker og glad i øl.. Men neppe no mer.. OR vet jeg ikke helt på stående fot hvem du sikter til
Citera
2023-09-03, 22:27
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
Prøvde å søke litt i tidligere poster men fant ikke noe om det jeg lurer på..
"skilsmissen" mellom G*rdhammer og Jonas sitt selskap.. var det en stor konflikt eller bare att det avsluttet samarbeidet?
Her ligger hvertfall foretakskunngjøringer:
https://www.regnskapstall.no/kunngjoringer-for-gaardhammer-og-henriksen-as-105408514S2
Citera
2023-09-03, 22:54
Medlem
Politiet må vel vite en del nå, som hvilken ammunisjon som er brukt, kanskje også hvor den er kjøpt etc.
Citera
2023-09-03, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det er åpent kjent at det er Sindre Ar****n det er snakk om. Alle som kjenner til kretsen rundt Jonas har visst fra begynnelsen at han som kjører krokbilen som blir omtalt som mellomleddet er Sindre Ar****n. De har også blitt venner igjen.
kjenner du noe til hvorfor J og Går*h skilte lag.. har ikke funnet noen likes/lykke til eller lignende fra noen av de etter avsluttningen.. heller ikke noe før..
Citera
2023-09-03, 22:58
Medlem
Citat:
kjenner du noe til hvorfor J og Går*h skilte lag.. har ikke funnet noen likes/lykke til eller lignende fra noen av de etter avsluttningen.. heller ikke noe før..

Akkurat hvorfor er jeg ikke sikker på, mulig det er to-delt - men vet G*årdhammer hadde en grunn som ikke har noe med konflikt mellom de to å gjøre - så tror det ikke ligger noe spesielt bak.

Var bare pussig at dette navnet dukket opp som en av de 15-20 hyttene i nærheten
Aner ikke relasjonen mellom denne Syn*nøve og tidligere forretningspartner
Citera
2023-09-03, 22:58
Medlem
Citat:

Var en lokal som skrev for noen dager siden at de hadde ulik oppfatning om hvordan firmaet slulle drives.
Citera
2023-09-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
Akkurat hvorfor er jeg ikke sikker på, mulig det er to-delt - men vet G*årdhammer hadde en grunn som ikke har noe med konflikt mellom de to å gjøre - så tror det ikke ligger noe spesielt bak.

Var bare pussig at dette navnet dukket opp som en av de 15-20 hyttene i nærheten
født i 1935.. er vel noen som bruker myheritage ( ligger fort slektsinfo der..) er ikke så vanlig navn så er nok i slekt
Citera
2023-09-03, 23:16
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86

Ja, det er pussig.
Dersom denne yngre G*rdhammer er i slekt med S*nnøve og B*ård, er det hvertfall logisk at både tidl. kompanjong og avdøde var kjente i nærområdet for åstedet.
Citera
2023-09-03, 23:18
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Ja, det er pussig.
Dersom denne yngre G*rdhammer er i slekt med S*nnøve og B*ård, er det hvertfall logisk at både tidl. kompanjong og avdøde var kjente i nærområdet for åstedet.
V*ernv*eien 13 det er snakk om, dette etternavnet
Citera
2023-09-03, 23:57
Medlem
Hvis et drap er planlagt, er det vel mer sannsynlig at GM ikke velger et åsted som ligger i et område som GM selv har tilknytning til enn at GM velger et åsted som han har tilknytning til?

Kan GM i denne saken ha valgt et åsted som ligger i et område som en uskyldig person i BOs omgangskrets har tilknytning til, og kan GM ha valgt dette for å villede politiet og for å forsøke å kaste mistanke mot en uskyldig person?
Citera
2023-09-04, 00:01
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Nei det tror jeg ikke. Mener det var et illustrasjonsfoto som ble brukt.

Forøvrig er denne tråden pr. NÅ den fjerde mest populære på FB med 298 lesere, 521.344 visninger og 2.372 innlegg.

👏👏

Sitter å tenker litt på «fraværet» av pressedekning.

Når det først ble gitt «frislipp» i AEH-saken var det drøssevis med lekkasjer og spekulasjoner i media.

Her har det etter forholdene, en veldig «populær» sak som mediene ser direkte i sine statistikker fint lite av både det ene og det andre.

Det er bare å se på hvor mange nye brukere som har meldt seg på her for å mene noe om en ekstraordinær interesse som ikke harmonerer mot dekningen.
Citera
2023-09-04, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Sitter å tenker litt på «fraværet» av pressedekning.

Når det først ble gitt «frislipp» i AEH-saken var det drøssevis med lekkasjer og spekulasjoner i media.

Her har det etter forholdene, en veldig «populær» sak som mediene ser direkte i sine statistikker fint lite av både det ene og det andre.

Det er bare å se på hvor mange nye brukere som har meldt seg på her for å mene noe om en ekstraordinær interesse som ikke harmonerer mot dekningen.
Fraværet av pressedekning kan kanskje eventuelt skyldes at politiet har gitt streng beskjed til mediene om at ingen ting om saken skal skrives i artikler uten at politiet først har godkjent at det publiseres, og at dette eventuelt kan skyldes at det vil være til stor skade for etterforskningen og saken hvis enkelte spesielle detaljer publiseres?
Jeg gjetter at politiet vet hvem som er GM og at det er mer enn en GM som er involvert, og at disse GM er involvert i en mengde andre forbrytelser.

Neste Avhørt-podcast-episode ble vel utsatt av hensyn til etterforskningen?
Senast redigerad av z-z-z 2023-09-04 kl. 00:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in