Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Hvis du blir dømt for forsikringssvindel (av domstol) får du regress fra selskapet du svindlet.
Ok, takk for lærdommen. Da faller ett motiv bort.
Citera
2023-09-03, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Nei, nå er jeg tilbake på at alle hendelsene bør sees i sammenheng, og med det endelige utfallet

Lett å være enig.. MEN, disse avhørt podkast folka sitter helt sikkert med MYE mere info en oss. Deres siste uttalelse (på instagram) er at "det tegner seg ett bilde av at saken er langt mer omfattende en først antatt".. Å da mener jeg det faller litt bort det du skriver.
Citera
2023-09-03, 16:17
Medlem
Er vi sikker på at det ikke kan dukke opp et regresskrav uten at det trenger å foreligge noen dom?
Citera
2023-09-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigDug666
Er vi sikker på at det ikke kan dukke opp et regresskrav uten at det trenger å foreligge noen dom?

I så fall kan jo bare regresskravet bestrides. Forsikringsselskapet er ikke noen dømmende makt.

Regress / tilbakebetaling er en ting. En annen ting som er skrevet mindre om, er at forsikringsselskapet kan holde tilbake deler eller hele erstatninga, dersom de mener at forsikringstaker har gitt uklare opplysninger om skaden etc.
Citera
2023-09-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
denne ER som har gått litt under radaren i Flashback.. har han tatt mellomnavnet Sj*ik e, eller er det bare i telefonkatalogen.. skal jo ha skryt for å ikke være A4 da!!

@mafiapus
Citera
2023-09-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
denne ER som har gått litt under radaren i Flashback.. har han tatt mellomnavnet Sj*ik e, eller er det bare i telefonkatalogen.. skal jo ha skryt for å ikke være A4 da!!

Veit ikke jeg, voksen og ansvar for barn.
Syns det er greit å være litt a4 for barnas skyld
Citera
2023-09-03, 17:26
Medlem
Sjeik er venn med både Gårdha**er
*M
Og Sindre Arntz*m
*e

På Facebook.
Citera
2023-09-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderingwoman
*M
Og Sindre Arntz*m
*e

På Facebook.

Hvem er denne Gårdha**er?
Citera
2023-09-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderingwoman
*M
Og Sindre Arntz*m
*e

På Facebook.
fant regnummer på campingbilen som tok fyr.. er faktisk fortsatt registrert og da forsikret på OMM
AR 64226
han har fortsatt et lite lån på den.. men pussig att den fortsatt står regga.. merkelig..
normalt sett må du ha bilen forsikret nå du har lån på den.. men her har jo hele bilen brent bort.. og forsikringa er jo klar over det.. tyder jo litt på att forsikringa ikke har utbetalt oppgjør??
Citera
2023-09-03, 18:21
Medlem
Sjeiken har en god kompis som heter OR, som igjen har en god/kjent gærn kompis igjen som heter FO. Jeg tviler ikke et sekund på at ER er innblandet, som igjen skaper mistanken mot nevnte kompiser av han. Vet ikke noe 100% sikkert altså.
Citera
2023-09-03, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrulle69
Sjeiken har en god kompis som heter OR, som igjen har en god/kjent gærn kompis igjen som heter FO. Jeg tviler ikke et sekund på at ER er innblandet, som igjen skaper mistanken mot nevnte kompiser av han. Vet ikke noe 100% sikkert altså.
Hvem er OR og FO
Citera
2023-09-03, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
SA står fortsatt oppført med sitt gamle navn (og mellomnavnet Andr*eas (*e) i tlf. katalogen:
https://www.facebook.com/search/posts/?q=45137434

Nå er den facebook posten sletta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in