Poängtapp? Inga problem. Vi vann bollinnehavet med 75 % idag. Rydström runkar sig gott till sömns med det. Snubben kanske borde beordra sitt eget lag fram innan han gnäller på andra. Olssons ansikte vid 2-2. Finns inte ett face jag skulle vilja ge en knytnäve mer i Allsvenskan. Mög. Är det ordet man använder i malmöstan för ett sånt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Inget lag är bra nog för guldet i år.
Börjar likna, 2021, tror jag det var. När lagen i toppen tävlade om att inte vilja vinna guldet och snubblade väl många gånger mot slutet. Elfsborg är ursäktade. Dom har varit bättre än förväntat. En man mindre igår. MFF är det inte med sina förutsättningar. Häcken hade varit ursäktade med Europacupspel om det inte varit för att dom haft det bästa mittfältet i Allsvenskan någonsin och var superförberedda på att dubblera och skulle klara det utan problem. Fruktar att det slutar som 21. Elfsborg faller på mållinjen. Häcken klarar inte av dubbleringen som blir tuffare i gruppspelet och får se sig bakom ryggen. 4 poäng. Är vibreringen jag känner i marken hisingens feta häckar som dallrar.
Förövrigt sjukt att de 3 inblandade lagen alla spelar mot varandra sista 2. Kan nog fan bli ett nytt IFK-AIK i sista. Är nog en av de mer spännande säsongsavslutningarna vi haft med 8 omgångar kvar med botten inräknat