2023-09-03, 17:39
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fyfan vad viktigt slå Degerfors hemma nu.
Om Varberg hemma var säsongens ångestmach borde väl Degen hemma vara på ungefär samma nivå nu?

Speciellt om IFK skulle ta poäng idag.
Citera
2023-09-03, 17:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Om Varberg hemma var säsongens ångestmach borde väl Degen hemma vara på ungefär samma nivå nu?

Speciellt om IFK skulle ta poäng idag.

Japp hoppas Malmö vinner idag och sedan att vi kör över Degerfors hemma som tyvärr verkar hittat formen.
Citera
2023-09-03, 17:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fyfan vad viktigt slå Degerfors hemma nu.
Om möjligt ännu mer viktig än Varberg hemma nu senast. Kommer tyvärr bomma matchen men lånar naturligtvis åt årskortet, grabbarna behöver allt stöd dom kan få.
Citera
2023-09-03, 17:51
Medlem
Petterrors avatar
Årets enklaste 3:a! Fullständigt överlägsna på alla plan. Jag tänkte att så länge ett lag väljer att ge Tychosen speltid så kan det inte bli annat än vinst (oavsett om han lyckas snubbla in bollen).

Vi är på god väg att återigen ta höstallsvenskan-bucklan, gnaget får börja scouta Landskrona och dom övriga brödgängen därnere.

PS. 10 millar för Djukanovic är ett rån!
Citera
2023-09-03, 17:53
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Genuint jävla smärtsamt men det är bara å säga att Hammarby tar över i andra halvlek och vinner välförtjänt. Den enda potentiella ljusglimten är att vi kanske inte befinner oss på kvalplats beroende på hur Malmö presterar mot Göteborg.

Så jävla illa att vara i den här sitsen men vad fan ska man göra.
Tack för ett ärligt svar, men ni är för starka för att missa, statistiken visar att ni är i topp i massor av statistik de senaste omgångarna.
Citera
2023-09-03, 18:24
Medlem
Citat:
Genuint jävla smärtsamt men det är bara å säga att Hammarby tar över i andra halvlek och vinner välförtjänt. Den enda potentiella ljusglimten är att vi kanske inte befinner oss på kvalplats beroende på hur Malmö presterar mot Göteborg.

Så jävla illa att vara i den här sitsen men vad fan ska man göra.
Jag var lite uppgiven inför, men undrar även lite hur Berg tänker. När man i ett bortaderby startar med Hakim centralt, som knappt har spelat. Byter in Celina som gjort en träning med laget och Kusi Asari som fortfarande går på högstadiet.

Jag tror vi skulle må bra av att spela ihop en förstaelva - men är det det vi såg idag?

För övrigt anser jag att två mål borta ska räcka för åtminstone en poäng.
Citera
2023-09-03, 18:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Tack för ett ärligt svar, men ni är för starka för att missa, statistiken visar att ni är i topp i massor av statistik de senaste omgångarna.
Det där har jag hört sedan omgång 4 och snacket påminner inte lite om det ni var med om 2009 https://youtu.be/l_B4Lct4pmw?si=Z2WTvTZgfkckpb5B&t=338

Allt att det kommer vända och truppen är för bra bla bla.. Vi ligger där vi ligger för att vi spelat skit och inte tagit dom poängen vi ska, punkt fucking slut. Superettan är realistiskt och samtliga kvarstående matcher kan va livsviktiga..
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag var lite uppgiven inför, men undrar även lite hur Berg tänker. När man i ett bortaderby startar med Hakim centralt, som knappt har spelat. Byter in Celina som gjort en träning med laget och Kusi Asari som fortfarande går på högstadiet.

Jag tror vi skulle må bra av att spela ihop en förstaelva - men är det det vi såg idag?
Tycker det varit tydligt att Ali setts som Husseins naturliga ersättare och att det är en uppgift han är mogen, inte hans fel att vi torskar idag men en större fråga är vad fan som det är som gjort att Magashy gått från startspelare till allra längst ned i frysboxen? Det om något är märkligt.

Hade varit så innerligt skönt att gå på landslagsuppehåll på säker mark men det är tydligen för mycket begärt.
Citera
2023-09-03, 18:50
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Tycker det varit tydligt att Ali setts som Husseins naturliga ersättare och att det är en uppgift han är mogen, inte hans fel att vi torskar idag men en större fråga är vad fan som det är som gjort att Magashy gått från startspelare till allra längst ned i frysboxen? Det om något är märkligt.

Det är ju lite problematiskt för er att Hussein hade en klausul som gjorde att han kunde lämna och att man inte lyckades ta in en ersättare. Tränaren måste släppa sitt hat mot Magashy han kommer behövas på plan sista matcherna.
Citera
2023-09-03, 19:31
Medlem
QuantumQuills avatar
Hur kan man byta ut så många spelare, men lyckas bli sämre än man var innan?
Åker inte Aik ut i år, så ligger dom pyrt till kommande år.

Besara borde vara etta i poängligan i år igen?
Djukanovic lär vi nog inte få behålla till nästa år. Luktar rekordförsäljning för oss där.
Måtte vi ge Erabi ett kontrakt värt en toppspelare så han förlänger. Jävla monster han är.

Idag krossar vi alltså Aik med 6 spelare som lirade i HTFF/U19 förra året. Tyst från Gnaget om antal Stockholmare i laget nu förtiden
Citera
2023-09-03, 19:33
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
För första gången i år tror jag inte vi löser topp-3. Grattis AIP.
Om du skall pudla så behöver du anstränga dig bättre. Tusentals inlägg om hur ni skall leka hem guldet, och det där är allt vi får?
Citera
2023-09-03, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Årets enklaste 3:a! Fullständigt överlägsna på alla plan. Jag tänkte att så länge ett lag väljer att ge Tychosen speltid så kan det inte bli annat än vinst (oavsett om han lyckas snubbla in bollen).

Vi är på god väg att återigen ta höstallsvenskan-bucklan, gnaget får börja scouta Landskrona och dom övriga brödgängen därnere.

PS. 10 millar för Djukanovic är ett rån!
Haha höstallsvenskan va? Finns det någon individ som faktiskt på riktigt bryr sig om sånt?
Citera
2023-09-03, 19:57
Medlem
baggebo1s avatar
Inget lag är bra nog för guldet i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in