Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Det framgår tydligt att han chattar med en 14-åring, han är "lite nervös för att träffa en 14-åring", han frågar 14-åringen "men du e sugen på mig lr" "va skulle vi göra"
Han har helt klart tagit det för långt där, hans chattande är efterblivet och fullständigt onormalt. Man uttrycker sig inte så till en minderårig. Om mannen arbetar med minderåriga hade jag som hans chef avslutat hans tjänst omedelbart, hade han varit min partner hade jag sparkat ut honom omedelbart.
Stora kukar var det visst, inte analt nu när jag tittar tillbaka.
Alltså ungen säger = Vill du träffas.
Han säger = Lite nervös för att träffa en 14:åring
Så han backar på det.
Får erkänna att vid en andra överblick av chatten so äcklas jag lite mer av han än när jag först kollade för 15 dar sen eller vad det var. Men jag äcklas samtidigt över hur de manipulerar chatten till att få et att låta som att han gick med på att träffa 14:åringen vilket han absolut inte gjorde.
Jag skiter fullständigt i att de pratar om kukar och hur man knullar hit och dit.
Vad jag ogillar gravt är att han säger att det var "tufft av dig och dem" (20 och 30 åringen som ungen ska ha haft sex med). Alltså som om det vore en bra sak.
Tycker att ni alla är lite väl pryda och/eller hycklare med tanke på vilket ultra-liberalt land vi lever i. Alltså bara dagens barnböcker är något som skulle ha klassificerats som erotik för 50 år sedan, de är sjukt explicita. Så någonstans borde hela samhället dra tillbaka klockan.
Den här killen gick nog för långt, men som sagt nog av helt andra anledningar än vad som anges i tråden och vad de försökte få till det på chatten.
Håller också med att det sätt han yttrar sig på slutet om att vara "för nervös" är en fingervisare. Det indikerar eventuellt vart han ville gå men inte vågade. Alltså att det inte bara skulle bli ett "kompismöte" eller en träff mellan två personer som chattat om tunga ämnen typ.