Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Precis, jag skrev elever som i att är man under femton så är man förmodligen elev. Vad skulle de annars vara.
Sen verkar tomten tro att de pratar om sexchatt i fem-sju minuter eller något och så säger gäddan att han chattat med fjortonåringar och då plötsligt handlar hans chattande om virkning av sjalar till äldre damer. Och sen återgår det till att prata om sexchatt igen.
Självklart pratar han inte om virkning utan om sexchatt, det är ju det de pratar om hela tiden.

Citat:
Varför man tycker det är fel är ju för att han chattar med fjortonåriga elever som han sen säger att han inte träffar för att han tar sitt vuxenansvar.
Hur tycker du att man ska tolka detta inlägget från dig? Särskilt den feta biten där. Förklara gärna vad du menade med det du skrev. Jag känner inte dig, har aldrig skrivit till dig tidigare, så jag vet ju inte vad för slags språkbruk du normalt sätt har. Men jag tolkar det som att du menar att #266 har sexchattat med 14-åriga elever men som han valt att inte gå fullt ut med och träffat.
Finns det andra sätt att tolka det du har skrivit? Det faktum att du väljer att använda ordet "elever" betyder ju att det rör sig om flera stycken, eller hur? Så vart kommer denna uppgiften ifrån? Det har jag försökt få ett svar från dig hela kvällen, men du vägrar svara på det.