Citat:
Ursprungligen postat av
Denom
Är det någon som har erfarenhet eller insikt om vad det skulle kunna tänkas innebära att få både Ziprasidon och Aripiprazol? Är det skillnad på att få dem båda i tablettform, ena som IM-injektion eller om det finns någon fara i att fråga efter att få båda som depot injektioner?
När du tog Zeldox var det bara den eller i kombination med någon annan neuroleptika? Funderar på att be om den och Abilify som jag har nu då jag sett många verkar säga att Zeldox och Abilify är de två man lättast håller vikten på vilket är viktigt för mig.
Det var, vad jag minns (2003-2004) som jag fick prova Zeldox en kort period, istället för Haldol, men jag märkte inte ett skvatt av det, o mina paranoida tankar fanns kvar. Direkt efter provade jag Abilify, även det utan märkbar påverkan. Gick tillbaka till Haldol.
Det var när jag bytte ut Haldol mot Abilify andra gången (runt 2017) som jag blev väldigt dålig, o det blev inte bättre förrän 3 månader efter jag återinsatt Haldolen o slutat med Abilifyn.
Men Zeldox/Ziprasidon är en ganska svag medicin, men den ger dock inte viktuppgång.