Citat:
Ursprungligen postat av
Bloodzeed
Gjorde nyss mål borta mot Leverkusen.
Edit Du skrev det ovanför tydligen
Det är Isherwoods debut i högstaligan. Startade mycket i andraligan men blev bänkad till slut.
Ja kul! Hade ett öga på matchen, tyckte han gjorde en helt ok insats av det jag såg, han är ju inte så spexig, men vann mycket dueller etc. Hoppas han fortsätter så och får vara hel, då kommer det nog bli fler mål.
Darmstadt kommer få kämpa för att hänga kvar dock.
Emil Holm fick göra debut för Atalanta igår, inbytt.