Citat:
Ursprungligen postat av
knorr.djungle
Jag är helt säker på att det Haval rappar om stämmer, han är högt uppsatt i Dalen och känner de flesta tyngre spelarna. Han är dessutom en av Sveriges största rappare, hans bror blev skjuten till döds efter att Haval var med och kidnappade Einar och Einar är vad som sägs den som fick Dara död. Varför skulle inte Haval vara en stor del i Einars död efter allt detta? Ni som säger att Haval inte är inblandad, är bara hatare på Haval och vägrar se det. Som andra här inne påstår, allt ligger framför era ögon och det är precis vad det gör. Scar skytten tillsammans med antingen Snickers eller Mariachi, kan också vara Rashidi med tanke på att Dalen verkar ha ett samarbete med Bredäng.
Jag är enig med dig på de flesta punkterna, men jag tror att Rashidi enbart är ett rykte som eldats på mer och mer efter att Aftonbladet skrev att den huvudmisstänkte för mordet gripits för ett annat brott, och då hade både Scar och Rashidi gripits för två olika brott. Men den huvudmisstänkte de syftade på var ju med facit i hand Scar.
Jag tror med 99% säkerhet Snickers var en av skyttarna, han var mycket god vän med Dara och ville säkert hämnas för honom till varje pris. Vad vi vet har han inte varit någon sicario tidigare så mycket möjligt att han tjatat och bett om att få vara med och till slut fick vara med men visserligen som andramannen som filmade. Går ju ihop att han facetimade med Haval då också.
Att Dalen och Bredäng isf är nära var något nytt för mig, vart har du läst/hört det?