Citat:
Ursprungligen postat av
Mamme90
Lever/levde det 2 personer i Dalen och Skarpnäck? Tror du allting som händer i dom områdena kretsar kring Einar? Vem tror du Einar var egentligen? Tony Montana?
Om du tror att det var hämnd för han och det får dig sova gott om nätterna, då ska jag inte störa dig. Mariachi var en helt annan grej och Snickers var som sagt den första bästa man hittade i konflikten mot Skarpnäck. Skyttarna steker i solen hahah. Man undrar hur gamla folk är här inne egentligen. Men samtidigt så förstår jag, att vara fanboy till en tonåring är känslomässigt brutalt. Ni behöver inte dra narrativet åt ert håll bara för att ni ska känna er "coola" när ni lyssnar på Einar. Det här är ingen lek där man ska dra "pusselbitar". Sitter du här och chansar? Och till dig "Soderortsicario121" 🤣🤣🤣🤣🤣 Flashback borde ha ålderskontroll på dig brorsan 🤣
Mamme får jag fråga dig en annan grej. Orelaterat till mordet. Vad hände mellan Hamko och Nisse? Finns video där de tjafsade. Handlade det om att Hamko inte fick några pengar av Nisse från musiken? Dalen fick ju inte sin del av kakan och jag ser Hamko som en del av Dalen.
Andra har skrivit att Nisse sedan försökt klippa Hamko med hjälp av Scar men att tabben klickade. Och Goaren 14 åringen försökte sedan Hamko skjuta ihjäl varför han sen hamnade i fängelse.
Kan du berättade något om varför Hamko och Nisse tjafsade och varför det sedan blev så hatiskt mellan dem?