2023-08-31, 19:03
Medlem
Jävla skönt att Jonas är borta och att svt avstod att ta in honom igen.
Citera
2023-08-31, 19:20
Medlem
eternussermos avatar
Tycker Lena ser mycket mer sliten ut.
Citera
2023-08-31, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke

Hannah Widell är troligen både fattigare och sopigare.än Jonas. Hur tänkte dom där?
Citera
2023-08-31, 20:50
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Hannah Widell är troligen både fattigare och sopigare.än Jonas. Hur tänkte dom där?

Ge mig ett axplock av gånger som Stalin-nytt, förlåt.. svt har tänkt till när dom gjort något.
Citera
2023-08-31, 20:54
Medlem
Fredrik Eklund var helt klart en frisk fläkt, men kanske lite väl frisk. Känns som att det räckte med ett program med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Ge mig ett axplock av gånger som Stalin-nytt, förlåt.. svt har tänkt till när dom gjort något.
Draknästet får mig verkligen att tänka på Stalin.
Citera
2023-08-31, 21:02
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Fredrik Eklund var helt klart en frisk fläkt, men kanske lite väl frisk. Känns som att det räckte med ett program med honom.
Draknästet får mig verkligen att tänka på Stalin.

Jag tror du missade poängen... Och det ordentligt.
Citera
2023-09-01, 12:12
Medlem
auruns avatar
Fredrik var skön att se. Snacka om att inte vara så svensk. Peppad på allt och snålade inte.
Citera
2023-09-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Fredrik var skön att se. Snacka om att inte vara så svensk. Peppad på allt och snålade inte.
Han lär ta rekord på att investera.

Oftast är det ju Shervin som investerar.
Citera
2023-09-01, 20:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Att man tar med Hanna Widell och Fredrik Ekelund som Drakar är produktionens sätt att styra vilka som kommer söka, behöver vi podcastbrudar & deras lösningar? 😆
Citera
2023-09-02, 08:50
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Ja, han var trist och investerade sällan. Kan sakna De Geer faktiskt. Storytel-grundaren var väl ok. Hannah Widell känns på förhand föga intressant men nog är hon väldigt rik allt men som någon skrev kan hennes medverkan ha inverkan på vilka som söker och det antagligen till det sämre. Förövrigt var Yacht-gubbarna i första episoden usla
Citera
2023-09-02, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Förövrigt var Yacht-gubbarna i första episoden usla
Deras affärsidé kändes som något de kommit på över ett gäng bärs, och sedan inte tänkt så mycket mer än att googla priset på lyxjakter. Såklart hade de frågat några random snubbar vad de tyckte om idén, kanske under pubrundan helgen efter. Och några hade skålat och sagt, "jag är på."

Sedan såg de inte speciellt engagerade ut.

Skulle inte förvåna mig om det visar sig att det bara var ett practical joke.

Nu finns andelshus som folk uppenbart köper, så med en väl genomtänkt plan kanske det skulle kunna gå att lösa. Funderar lite på hur man gör med kapten, för man sätter väl inte vem som helst att styra ett sådant skepp.
Senast redigerad av Pillerarm 2023-09-02 kl. 09:11.
Citera
2023-09-02, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Deras affärsidé kändes som något de kommit på över ett gäng bärs, och sedan inte tänkt så mycket mer än att googla priset på lyxjakter. Såklart hade de frågat några random snubbar vad de tyckte om idén, kanske under pubrundan helgen efter. Och några hade skålat och sagt, "jag är på."

Sedan såg de inte speciellt engagerade ut.

Skulle inte förvåna mig om det visar sig att det bara var ett practical joke.

Nu finns andelshus som folk uppenbart köper, så med en väl genomtänkt plan kanske det skulle kunna gå att lösa. Funderar lite på hur man gör med kapten, för man sätter väl inte vem som helst att styra ett sådant skepp.

Jag tänkte mer på kundsegment och antal kunder. Lär ju vara få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in