2023-08-29, 19:25
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Kan dock villigt erkänna att jag omvärderat Söderholm från för några år sen. Ogillade det mesta han gjorde och tog i, pga han var helt enkelt inte särskilt kul eller bra i mitt tycke. han verkar dock ha kommit till nån slags självinsikt och kan driva med sig själv nu för tiden och jag tycker programmet håller hyfsad klass faktiskt. Dock är det prick värdelöst de gånger han inte är med. De övriga tillför ingenting...

De gångerna jag lyssnat, och hört de där andra "praktikanterna".. Det verkar vara några rätt unga killar. T ex han med den där "kvävda" rösten ("Ploj"?). De är helt charmlösa och intetsägande.. (om man jämför med vissa av Fredriks andra sidekicks, typ hon Frändfors). Vad beror det på att dessa karismalösa personer får vara med? Är de snygga /gay eller har rika föräldrar och sponsrar med pengar eller nåt?
Citera
2023-08-31, 20:43
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
De gångerna jag lyssnat, och hört de där andra "praktikanterna".. Det verkar vara några rätt unga killar. T ex han med den där "kvävda" rösten ("Ploj"?). De är helt charmlösa och intetsägande.. (om man jämför med vissa av Fredriks andra sidekicks, typ hon Frändfors). Vad beror det på att dessa karismalösa personer får vara med? Är de snygga /gay eller har rika föräldrar och sponsrar med pengar eller nåt?

Ingen aning, men gissar att de ställer få krav, bockar och bugar för nickels n' dimes och jobbar på kommando.

Åter till AMK: Inte ens en full vecka fick vi...
Citera
2023-09-06, 15:21
Medlem
Lonlines avatar
Gav det 15 min idag. Det är verkligen uselt.. .
Citera
2023-09-06, 17:22
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Gav det 15 min idag. Det är verkligen uselt.. .

Ja alltså det går verkligen inte att lyssna på den där Kathryn LeRoux. Mina öron blöder.

Man måste väl se att lyssnarsiffrorna går ner drastiskt så fort hon är med?
Citera
2023-09-06, 17:34
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Ja alltså det går verkligen inte att lyssna på den där Kathryn LeRoux. Mina öron blöder.

Man måste väl se att lyssnarsiffrorna går ner drastiskt så fort hon är med?
Haha, är hon tillbaka... Tur att jag slutade med denna podden. Helt sämst.
Citera
2023-09-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Kirsty armstrong heter hon
Hon har stora fina bröst. Såg henne i ett inslag i "Svenska nyheter" och Kirsty är både snygg och har stora bröst som man gärna tittar en extra gång på.
Citera
2023-09-09, 06:56
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Hon har stora fina bröst. Såg henne i ett inslag i "Svenska nyheter" och Kirsty är både snygg och har stora bröst som man gärna tittar en extra gång på.
Otroligt fina bröst. Förstår inte varför hon behöver hora ut sig genom att vara med i en podd som denna. Martin visar noll uppskattning för sina gäster, medan han täljer guld som en kung på deras medverkan.
Citera
2023-09-10, 13:38
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Otroligt fina bröst. Förstår inte varför hon behöver hora ut sig genom att vara med i en podd som denna. Martin visar noll uppskattning för sina gäster, medan han täljer guld som en kung på deras medverkan.

var väl rätt länge hon var med
Citera
2023-09-12, 15:47
Medlem
swimp78s avatar
Det har funnits några gäster under åren som fick mig att hoppa över att lyssna på avsnitten. En av dem var Fredrik Boltes. Vad synd att han gjorde den där dokumentären så Martin blev kåt på att ha med honom igen.

Jag minns från för förr då han var med, att det aldrig kändes bra. Det är nåt som inte funkar. Nåt med vibben. Dålig turtagning i snacket. Självcentrerad. Skrikig.
Citera
2023-09-21, 01:05
Medlem
GravitySwitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det har funnits några gäster under åren som fick mig att hoppa över att lyssna på avsnitten. En av dem var Fredrik Boltes. Vad synd att han gjorde den där dokumentären så Martin blev kåt på att ha med honom igen.

Jag minns från för förr då han var med, att det aldrig kändes bra. Det är nåt som inte funkar. Nåt med vibben. Dålig turtagning i snacket. Självcentrerad. Skrikig.

Japp. Jag gillade boltes först men allt efter veckan fortskred blev det riktigt hemskt. Han bryr sig verkligen bara om sig själv. Helt löjligt mycket, allt de pratar om styr han in på sig själv. Därefter lyssnade jag på honom i en podcast som heter Haveristerna. Samma där. Hoppas aldrig mer AMK tar in honom. Narcissist.

Rent generellt förstår jag inte allt hat mot AMK. Jag tycker det är en skitbra podcast som jag älskar att jag har varje morgon - när inte engelsktalande eller Jack Moj är med. Inget emot Rollings, verkar vara en skön grabb, men vill ha en podcast på svenska.

Vidare relaterat: någon som vet varför FalkEngberg sparkade ut bränning på röven? Det var mycket löjligt gnäll från bränning hela tiden så förstår att de inte orkade med honom osv. Men fanns det en sprängpunkt och är de vänner idag?
Citera
2023-09-22, 11:18
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Japp. Jag gillade boltes först men allt efter veckan fortskred blev det riktigt hemskt. Han bryr sig verkligen bara om sig själv. Helt löjligt mycket, allt de pratar om styr han in på sig själv. Därefter lyssnade jag på honom i en podcast som heter Haveristerna. Samma där. Hoppas aldrig mer AMK tar in honom. Narcissist.

Rent generellt förstår jag inte allt hat mot AMK. Jag tycker det är en skitbra podcast som jag älskar att jag har varje morgon - när inte engelsktalande eller Jack Moj är med. Inget emot Rollings, verkar vara en skön grabb, men vill ha en podcast på svenska.

Vidare relaterat: någon som vet varför FalkEngberg sparkade ut bränning på röven? Det var mycket löjligt gnäll från bränning hela tiden så förstår att de inte orkade med honom osv. Men fanns det en sprängpunkt och är de vänner idag?
Ja men jag håller med. Det kanske inte är skitbra som förr.
Men det är bara en podd man slentrianlyssnar på. Hellre denna än vanlig radio.
Ibland är den jättekul, ibland är den bara en snackepodd i mängden.
Men den gör jobbet när man fördriver vardagen.

Mer än så behövs inte för just det ändamålet.

Ärligt talat var det LÄNGE sen jag fastnade för en podd och blev frälst.
Det har blivit lite mättat och gått inflation i poddar rent generellt.
Citera
2023-10-02, 18:56
Medlem
swimp78s avatar
Tar han upp nåt av detta med grovt skattebrott och sånt i podden?
Finns det risk för poddens existens?

Lyssnar inte när Fredrik Boltes eller "Jack Moy" är med och är ej pateon så nån av er die hard fans kanske vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in