Citat:
Ursprungligen postat av
postvagn
Exakt detta! Jag skiter i hans åsikter om ditten och datten. Vilket lag han gillar osv osv...det jag stör mig på är att han inte ens kan sköta så basala uppgifter som att vara en fungerande vuxen människa och tror att folk ska betala för det. Tyvärr gör de väl det också. Men det var spännande att höra Elinor Svensson nyss i konkurrenten "Gott Snack". Gäster som ledsnar på att komma in och inte få så mycket som en frukost eller nånting när han drar in rätt mycket pengar, känns väl sådär va?
Synd ändå , det borde finnas nåt bättre alternativ än Gott snack för de som vill positionera sig.
Lyssnar man på AMK är man ju ändå i grunden välvillig till komiker och har uppskattat samtalen komiker emellan. Och då känns inte direkt den koleriske mindfullness-narcissisten Fredrik Söderholm ( som likt idolerna Fillip och Fredrik hatar standup) och hans menlösa gäng av brattiga ungtuppar som det minsta fruktbar miljö. Vem vill höra ett gäng charmlösa 20-something mediasäljare sitta och gagga om rolexklockor, "krunis" eller ifall "Nåt flyger". Inte jag!
Skulle va kul om det startades upp nån annan snackepodd med bara komiker. Det var ju månnga ett tag , hade inte Under produktion morgonradio? Men den verkar dött när folk fick barn och var tvugna att ta brödjobb