Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Det är märkligt att allt ditt dokumentärtittande inte gett information om vilket bevisvärde en åtalads utsagor har.
Nu blandar jag mig i leken här @Sybel.
Den 16:e Oktober året 2022, så gick Fröken Janss*n i sitt följeslag med sin kamrat Fröken Hellm*n och därtill även, tillsammans med den 21-åriga flickan T*ve. Alla tre, var dom i sällskap och på väg hem till Fröken Janss*n:s lägenhet på 3:e våningsplanet under kvällstiden.
Väl ditkomna, alla tre, inom Fröken Janss*n:s lägenhet sade plötsligt Lilla Fröken Hellm*n
- Var är jag för någonstans ? ... - Här har jag aldrig varit förut.
Fröken Hellm*n tittade förvånat på den 21-åriga flickan T*ve och sade - Vem är du ? ...
- Dig har jag aldrig sett förut. Därefter tittade Fröken Hellm*n även på Fröken Janss*n och sade - Känner vi varandra ?
Faktum var att Lilla Fröken Hellm*n, och just då, hade råkat ut för en svår minnesförlust.
Fröken Hellm*n gick sedan kort därefter och lade sig bekvämt i en säng där hon somnade på minuten, men, så plötsligt vaknade Fröken Hellm*n upp ur sin sköna sömn och kände att hon fått Nauséa på grund av att hon hade råkat ut för en Acetál-Déhyds-förgiftning på grund av för mycket alkoholhaltiga drycker inom sin kropp.
Fröken Hellm*n uppsökte då ett badrum för att därinom vomera sig.
När Fröken Hellm*n slutligen nått in till badrummet så upptäckte hon plötsligt till sin förvåning, en ung flicka liggandes på badrumsgolvet och ytterligare en annan flicka sittande bredvid.
Fröken Hellm*n utbrast då till sin stora förvåning - Vad är det som pågår här ?
Den ena flickan reste sig då upp från badrumsgolvet och utbrast - Hjälp till och bär ut kroppen ifrån min lägenhet.
Fröken Hellm*n svarade då - Nej, jag kommer absolut inte att hjälpa till, - Jag vill inte vara med om att involvera mig i några brottsliga handlingar.
Fröken Janss*n tittade då med mordisk blick på Fröken Hellm*n och sade med mycket bestämd röst - Hjälp till och bär ut kroppen ifrån min lägenhet, annars sätter jag hästpiskan över dig ... och då❗blev Fröken Hellm*n riktigt rädd och kände sig sålunda tvingad till att hjälpa Fröken Janss*n med att bära ut T*ve:s avlidna kropp ifrån badrummet och därefter vidare ut ifrån Fröken Janss*n:s lägenhet för att slutligen då placera det avlidna offret i ett skogsparti.
@Sybel ... Är det på ett sådant sätt, som du tror, att händelseförloppet utspelade sig inom Fröken Janss*n:s lägenhet under kvällen den 16:e Oktober året 2022 ?
Mvh/@JokerMannen