Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Du vet att vi inte hävdar vi är ensamma om att drabbas bara att vi tycker det är lite väl ofta jämfört med andra.
Det må vara ett Liverpool fans bakom artikeln men det är lagt många timmar på det för belysa vad den tycker är värt att lyfta upp.
Tyvärr vet inte varför Arsenal är utanför, glömska, medvetet, fick ej ihop tillförlitlig statistik etc
Kändes lite så. Jag tycker själv att Arsenal har drabbats av otrolig många hårda röda kort senaste åren, men ofta är det ens bias som får en att tro på konspirationer(säger inte att ni gör det). Har ej sett alla Liverpools dåliga beslut så ska inte uttala mig om dom. Texten är jättebra skriven, MEN som jag skrev så är det nog inte jättesvårt att få fram sin poäng när man har hundratals olika stats att välja på, därav att man inte kan använda texten som någon sorts bevis. Det jag reagerade på är att han valt att byta ut Arsenal mot Leicester i vissa stats, men inte alla.
Tycker f.ö. att problemet är att domarna är alldeles för ojämna och mesiga, det tillsammans med att förbundet skyddar dom för mycket. 🫡