2023-08-29, 14:12
Medlem
Finns det FUP?
Citera
2023-08-29, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleLocoCoco
Media har fel! Flickan kan äta, är en glad och pigg tjej (tack och lov!)

Varifrån kommer din bestämda information?
Citera
2023-08-29, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outboundmda
Finns det FUP?

Åtal är inte väckt än! Så nej
Citera
2023-08-29, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Theseeker123
Jag har nära källor och vet att flickan nyligen har börjat äta flytande flöda, som tex yoghurt.

Goda nyheter. Hoppas det är så.

Hoppas även flickan kan få leva ett tryggt liv och att hennes äckliga föräldrar ruttnar i helvetet.
Citera
2023-08-29, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Varifrån kommer din bestämda information?

Det kan jag ej uppge, men det stämmer!
Jag hoppas innerligt att dessa vidriga människor får ordentliga straff och lite till.

Flickan hoppas jag tar sig igenom detta på bästa möjliga sätt och för alltid slipper se sina så kallade föräldrar igen!

Kanske kommer flickans tillfrisknande med i FUP, kanske inte, men jag önskar att de två pissiga vider aldrig får chansen att se henne igen! Så många gånger man har hört "alla barn har rätt till sin föräldrar" av bla a soc, ber till högre makter att detta fallet för en gångs skull behandlas så som det ska... utifrån barnets (även syskonen) bästa!
Citera
2023-08-30, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleLocoCoco
Det kan jag ej uppge, men det stämmer!
Jag hoppas innerligt att dessa vidriga människor får ordentliga straff och lite till.

Flickan hoppas jag tar sig igenom detta på bästa möjliga sätt och för alltid slipper se sina så kallade föräldrar igen!

Kanske kommer flickans tillfrisknande med i FUP, kanske inte, men jag önskar att de två pissiga vider aldrig får chansen att se henne igen! Så många gånger man har hört "alla barn har rätt till sin föräldrar" av bla a soc, ber till högre makter att detta fallet för en gångs skull behandlas så som det ska... utifrån barnets (även syskonen) bästa!

Framkommer inte hennes nuvarande tillstånd i fup vet vi att du ljuger. Tillståndet är nämligen helt avgörande för straffet.
Citera
2023-08-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Framkommer inte hennes nuvarande tillstånd i fup vet vi att du ljuger. Tillståndet är nämligen helt avgörande för straffet.

Nej nej!
Framkommer inte hennes nuvarande tillstånd i FUP så gör det inte det, jag vet att jag inte ljuger, ni däremot får tro vafan ni vill

Hoppas på ett sätt att det framkommer så att alla som bryr sig om denna fina flicka även på håll får veta att hon mår bra och har det fint....men.... vill inte heller att det ska framkomma så att viderna får veta något om hur bra hon har det :/

Det kan kanske ge dom lite extra lidande av att veta att hon har ett bra liv utan dom och att hon klarar sig fint efter allt dom utsatt henne för... lite blandade känslor inför allt faktiskt...
Citera
2023-08-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/7BUNpr

.

Har de begärt ytterligare förlängning kanske ? Annars skulle åtal väckas idag
Citera
2023-08-30, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har de begärt ytterligare förlängning kanske ? Annars skulle åtal väckas idag

Citat:
Förundersökningen kan inte slutföras inom föreskriven tid. Slutförhör har genomförts och sammanställning, slutdelgivning och rådrum för åtals väckande mm kvarstår. Själva utredningen är dock i slutskedet. Förlängning begärs därför till den 13 september 2023. Samma skäl för restriktioner som tidigare.
Citat:
J*asmine I*nkvist har gått med på detta.
Citat:
D*aniel I*nkvist har gått med på detta.

.
Citera
2023-08-30, 14:32
Medlem
Tänk att Ida skulle göra något sådant. Eller oj, hon heter visst Jasmine nu för tiden.

Saken är, att de först togs in, sen släpptes och sedan togs i igen. Klart som korvspaa att de kunnat snacka ihop sig.

Misstankar om brott mot de andra barnen verkar ha lagts ner ...
Citera
2023-08-30, 15:02
Medlem
Får väl se om nån av dom först tar på sig brottet o sen tar livet av sig i häktet som Lilla hjärtats pappa gjorde….
Citera
2023-08-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77

.

Tusen tack Kungen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto