Citat:
Ursprungligen postat av
JoakimFenix
Var hittar du likheten med Danny Saucedo? För mig är det ungefär som att leta giraff i hellasgården
"Ögonen lutade bakåt"? Alltså sovandes? Smaken måste verkligen vara som baken.
Jag åsyftar händelsevis att hon hade som asiatiska mongolveck i ytterkanterna men samtidigt öppnare framtill, Hunter eyes
Citat:
Ursprungligen postat av
JoakimFenix
Ja, tjejen var oerhört konventionellt attraktiv, inte "faktiskt snygg efter närmre granskning"
Alltså var hon snarare okenventionellt attraktiv, och nu står planeterna snet!, å nu ser jag att hennes utseende påminde om Anne Frid Lyngstad på opiater
Citat:
Ursprungligen postat av
JoakimFenix
Hon skulle nog kunna få ungefär vem hon vill. I samband med det hade hon en rolig och skön personlighet. 50+50=100. "Saucedo" (jag har verkligen ingen aning varför du gav honom det smeknamnet) var rätt snygg med rätt udda ansiktsdrag som snarare gav honom charm än neandertalarlook till skillnad från... vissa andra människor i världen. Han såg väldigt mycket ut som en ung Joaquin Phoenix. Han hade en generell såndär "ung filmstjärna"-känsla, men det kanske verkar lika långsökt för andra som din "Saucedo"-jämförelse
Då förstår jag varför du är så kär i Saucedo, om han var lik dig
(Joaquin Phoenix, never heard of)
Citat:
Ursprungligen postat av
JoakimFenix
Jag skulle även vilja tillägga att det åtminstone för mig var uppenbart inom kanske sådär tio sekunder av dejten att tjejen var fullständigt störtförälskad i saucedo. Inte för att någon på flashback någonsin kommer att komma dit, men om en tjej någonsin kollar på dig sådär, då kan man säga att det kan vara dags att gå i dejtpension. Det där fnissandet skojar man inte bort
Du får backa några sidor tror jag, för det är trådens egen sprallfågel Isnatt som myntade Saucedo, han hade
defakto vissa likheter kan jag instämma, Det var håret, kindbenen & kranen som var överensstämmande,, men ögonen avvek och det är där ditt intryck har fastnat
Jag får kolla upp det där om det stämmer att hon ville para sig med fattigmans Saucedo, det låter makabert med tanke på hur han såg ut