2023-08-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Man vet hur illa det är ställt i United när man ser följande rykten till klubben:

Sofyan Amrabat - Har spelat under Ten Hag i Utrecht
Ryan Gravenberch - Har spelat under Ten Hag i Ajax
Pierre Emile Højbjerg - Har spelat under Ten Hag i Bayern Münchens reservlag
Nicolás Tagliafico - Har spelat under Ten Hag i Ajax

Klubbens rekryteringsavdelning och scoutavdelning verkar helt under isen och inte alls vara med i 2000-talet utan snarare sitta kvar någonstans i 80-talet när managern styrde allt i klubben på ett sätt som inte görs längre.
Det finns tyvärr inget hopp längre för klubben så länge Glazers inte försvinner och det ter sig allt mer långsökt att de ska göra.

Roy Keane hade rätt när han kallade United för det nya Spurs.
Arsenal vinner lätt i helgen.
Arsenal är överskattade. United behöver en ny tränare, då Pochettino, Potemcoglu och Emery alla gjort underverk. Mycket hänger på tränarn. Solskjaer hade nåt på G tills den oriktige Ronaldo kom.
Citera
2023-08-29, 18:44
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabstr
Arsenal är överskattade. United behöver en ny tränare, då Pochettino, Potemcoglu och Emery alla gjort underverk. Mycket hänger på tränarn. Solskjaer hade nåt på G tills den oriktige Ronaldo kom.

Nej Solskjaer hade definitivt inget på G. Största skämtet till tränare United haft.
Sen kanske vi ska vänta lite fler matcher innan vi kallar det Postecoglou gör för ett underverk.
Citera
2023-08-29, 18:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Sämre absolut. Arsenals schema har varit ok, kunde varit både lättare och svårare. Men jag vidhåller att dom tre målen händer inte pga dåligt försvar, det är enskilda spelares slarv som ger bort målen. Slarvet drar ner betyget, men det gör inte försvaret dåligt. Hoppas du fattar vad jag menar. 😁

Haha mm, och nu kommer Kudus också, spännande spelare. Tror du Moyes får in han och Bowen i elvan samtidigt?
Klart jag fattar Det är lite som Maguire, han är kung fast han slarvar

Skulle vara riktigt konstigt om han inte fick det, tror inte Kudus är värvad till bänken och Bowen ska fan itne sitta bänk. T
Citera
2023-08-29, 18:53
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Klart jag fattar Det är lite som Maguire, han är kung fast han slarvar

Skulle vara riktigt konstigt om han inte fick det, tror inte Kudus är värvad till bänken och Bowen ska fan itne sitta bänk. T

Hahah, bra liknelse. 😁

Mmm, jag tror att Kudus valde bort större klubbar för att ha garanterad speltid. Bowen har ju visat fin form än så länge, så han går inte att peta. Kan tänka mig Bowen till vänster om Kudus gör bra ifrån sig. ☺️ vad händer med Paqueta och spelandet då?
Citera
2023-08-29, 19:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hahah, bra liknelse. 😁

Mmm, jag tror att Kudus valde bort större klubbar för att ha garanterad speltid. Bowen har ju visat fin form än så länge, så han går inte att peta. Kan tänka mig Bowen till vänster om Kudus gör bra ifrån sig. ☺️ vad händer med Paqueta och spelandet då?
Finns inga större klubbar, enbart klubbar som kastar pengar på legoknektar! Så fort fönstret är stängt så är han friad
Citera
2023-08-29, 19:20
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Finns inga större klubbar, enbart klubbar som kastar pengar på legoknektar! Så fort fönstret är stängt så är han friad

Hah, tror dock Kudus kommer att tröttna på att leka med bubblor rätt så fort. 😁 Haha!

Har fansen börjat älska Moyes igen nu då? Har för mig att det var lite dålig stämning under förra säsongen?!
Citera
2023-08-29, 19:28
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hah, tror dock Kudus kommer att tröttna på att leka med bubblor rätt så fort. 😁 Haha!

Har fansen börjat älska Moyes igen nu då? Har för mig att det var lite dålig stämning under förra säsongen?!
Good one!

Det vänder jävligt snabbt och nu är det svårt att klaga, men för min del krävs det mera! När Poch får sparken så gör bytet
Citera
2023-08-29, 19:31
Medlem
Drickbacks avatar
Regulation and Discipline update: Virgil Van Dijk has been charged with a breach of FA Rule E3.1 following Liverpool's Premier League game against Newcastle United on Sunday, 27 August. It's alleged that the defender acted in an improper manner and/or used abusive and/or insulting words towards a match official after being sent off in the 29th minute. Virgil Van Dijk has until Friday, 1 September to provide a response to this charge.

Klopp lär få handla en mittback i förebyggande…

Men att domare armbågar spelare verkar helt okej.
Citera
2023-08-29, 19:38
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Regulation and Discipline update: Virgil Van Dijk has been charged with a breach of FA Rule E3.1 following Liverpool's Premier League game against Newcastle United on Sunday, 27 August. It's alleged that the defender acted in an improper manner and/or used abusive and/or insulting words towards a match official after being sent off in the 29th minute. Virgil Van Dijk has until Friday, 1 September to provide a response to this charge.

Klopp lär få handla en mittback i förebyggande…

Men att domare armbågar spelare verkar helt okej.

Hur många matcher fick han för nedsparkningen av Isak? Undrar vad han kan ha sagt till domaren. 🙃
Citera
2023-08-29, 19:39
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Good one!

Det vänder jävligt snabbt och nu är det svårt att klaga, men för min del krävs det mera! När Poch får sparken så gör bytet

Haha så äre ju. Man får försöka njuta medans man kan, för inget varar förevigt.
Citera
2023-08-29, 19:50
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Hur många matcher fick han för nedsparkningen av Isak? Undrar vad han kan ha sagt till domaren. 🙃
Han fick en, det räknades som friläge men om han hade gjort samma sak i straffområdet hade han fått gult pga dubbelbestraffning.
Isak hade aldrig fått den bollen med sig, om folk bara tittar vart bollen är när foten träffas…

Han sa fucking joke… och om någon nämner ett enda ord om fjärdedomaren så se på bilderna vem som sökte upp vem på vägen ut!!!! Vad hade fjärdedomaren för anledning att söka upp VvD han var redan på väg ut.
Citera
2023-08-29, 19:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Han fick en, det räknades som friläge men om han hade gjort samma sak i straffområdet hade han fått gult pga dubbelbestraffning.
Isak hade aldrig fått den bollen med sig, om folk bara tittar vart bollen är när foten träffas…

Han sa fucking joke… och om någon nämner ett enda ord om fjärdedomaren så se på bilderna vem som sökte upp vem på vägen ut!!!! Vad hade fjärdedomaren för anledning att söka upp VvD han var redan på väg ut.
Det börjar bli jävligt löjligt med alla regler.. Vad är så hemskt med att säga "fucking joke" ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in