Citat:
Ursprungligen postat av
Snubchurp
Jag kan möjligtvis köpa ditt resonemang om det inte vore för att Luis har en historik av att vara ett korrumperat ärkesvin. Samtidigt gäller det att sätta gränserna tydligt och tidigt, annars blir det som svenskt rättsväsende där man ger grovt kriminella saft och bulle och en tillsägelse som straff.
Man blir ett korrumperat ärkesvin om man döms för något sådant, då kan du börja snacka. Om man går till rätten och rentvår sig själv så kommer inte jag börja döma någon. Vem fan är du och jag att döma någon som granskats i rätten och vunnit efter att alla bevis lagts fram?
Dessutom gäller inte denna tråd huruvida Rubiales säljer knark, låter spanska federationen betala hans middagar olagligt eller andra rykten som gått
(varav flertalet motbevisats) det gäller händelsen som skedde efter VM-finalen och hur media och drevet mot honom går!
Om folk skulle sansa sig och inte agera rättsväsende skulle jag inte behöva rycka in i tråden, någon måste bidra med lite balans, annars blir det bara lynchmobb och så kan vi inte ha det!