Citat:
Ursprungligen postat av
1965
Det finns gott om rejält eftersatta vägar också.
Jag har aldrig tidigare sett så mycket hål och till och med rena kratrar på vägarna. Och inte bara på ensliga platser utan även i tätbebyggda områden där det förekommer mycket trafik. Vi pratar hål som är både stora och djupa, känns som om hjulaxeln skulle kunna knäckas om man har otur.
Så ja, det är inte bara järnvägen som är kraftigt eftersatt.
Men alla vet väl vid det här laget vad Sverige valt att lägga pengarna på i stället.