2023-08-29, 06:29
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det du säger om Jonah kanske stämmer, vad vet jag, men kungafamiljen är vår din fjant. Bort med tassarna. Ni får nöja er med Sveriges sämsta statsminister genom tiderna.
Kungen är DIF.

Det vet de t o m nere i Kroatien.

Djurgården är "kungarnas och premiärministrarnas lag".
Citera
2023-08-29, 06:38
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Kungen är DIF.

Aa enligt nån trött 20 år gammal artikel från Barometern som blivit kraftigt dementerad efteråt. Ni är ju så jävla desperata att ni hittar på historier om Carl Philip på Kaknäs i dif tröja. Kul att det aldrig finns bevis för era fabler.
Citera
2023-08-29, 07:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Aa enligt nån trött 20 år gammal artikel från Barometern som blivit kraftigt dementerad efteråt. Ni är ju så jävla desperata att ni hittar på historier om Carl Philip på Kaknäs i dif tröja. Kul att det aldrig finns bevis för era fabler.
https://fotbollsthlm.se/reportage/re...ns-favoritlag/

Kungliga Djurgår'n.
Citera
2023-08-29, 07:55
Medlem
Citat:

Kungliga Djurgår'n.

Vem fan bryr sig vilka lag den jävla familjen håller på, sveriges största socialbidragstagare och dom har aldrig nånsin betalat för en biljett nånstans eller stöttat ekonomiskt. Nej avskaffa kungahuset och sätt horbocken Calle G och SFI-Svenska Silvia i en 2a i rinkeby så kan dom bo där, passar dom alldeles utmärkt.
Citera
2023-08-29, 07:57
Medlem
Teus avatar
Citat:

Kungliga Djurgår'n.
Den där artiklen sammanfattar ert trams ganska väl, ja.
Citera
2023-08-29, 08:02
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Den där artiklen sammanfattar ert trams ganska väl, ja.
För att hålla oss till ämnet Allsvenskan:

Tror du Solnas säsong vänder efter gårdagens seger?
Citera
2023-08-29, 09:38
Medlem
Teus avatar
Citat:
För att hålla oss till ämnet Allsvenskan:

Tror du Solnas säsong vänder efter gårdagens seger?
Vem fan vet. Risken för bowling 2024 är fortfarande överhängande vilket vi såg mot Norrköping som förvisso inte är så jävla usla men Pittas har redan visat sig vara en viktig värvning. Vi har varit oerhört ineffektiva i boxen men Modesto är en allsvensk toppspelare som kan få in bollen i boxen och Otieno var riktigt bra nu mot Varberg. Med Pittas kanske vi äntligen får målen. Iduno, matchen mot vraken kan avgöra väldigt mycket
Citera
2023-08-29, 09:59
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Kungen är DIF.

Att ha kungafamiljen, Reinfeldt och Lars Ohly bland sina mest kända supportrar är inget positivt....
Citera
2023-08-29, 12:14
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Enda bra med dagen är att det är kaos i Degerfors.

Var Jonah spelaren som clownen Manne myglade till AIK och man betalde agenten med att köpa pengatvätt-Dabo?

Nej. Den killen är inte något superlöfte konstigt nog.
Citera
2023-08-29, 12:21
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
De passade på att snacka ihop sig under skadeuppehållet och tog sig in i matchen, vilket var planen från början. Det avslöjade han i en intervju med Discovery i halvtid.
– Jag är ärlig och säger att jag gjorde det av taktiska skäl. Alla gör det, förklarade Stensson efter matchen.
Jag tycker det ska bort, men nu eftersom det är okej, så gör jag det, och alla andra, säger han.

Vilket otroligt korkat argument. Vad säger att det är okej? Och isåfall hur ska det bort? Ska man helt skita i om spelare är skadade? Även allvarligt? För det är ju enda sättet om inte spelarna tar eget ansvar. Och då börjar man med sig själv. Men då börjar väl samma spelare grina om sin egen säkerhet. Ett speciellt korkat släkte fotbollsspelare. Vilka andra sporter har samma problem? Kan inte komma på någon. Men fotbollen moral och etik har ju gått så långt ned i skiten nu.
Citera
2023-08-29, 12:27
Medlem
Steff83s avatar
Både IFK Gbg och AIK kommer sannolikt klara sig utan kval. Så somliga kan lägga ner sina våta drömmar. Dom är för bra i längden. Det är dags för Degerfors eller Sirius att ta hissen nu. Jag tror mest Degerfors då Sirius har kvalitéer egentligen och det bör ge utslag. Övriga lag strax ovanför är inte heller säkra så vem som ta kvalet är osäkert. Degerfors läcker som ett såll och det bör ge utslag i längden vilket jag tror det kommer göra. Tränaroron bidrar inte heller till stabilitet.
Senast redigerad av Steff83 2023-08-29 kl. 12:29.
Citera
2023-08-29, 12:50
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Både IFK Gbg och AIK kommer sannolikt klara sig utan kval. Så somliga kan lägga ner sina våta drömmar. Dom är för bra i längden. Det är dags för Degerfors eller Sirius att ta hissen nu. Jag tror mest Degerfors då Sirius har kvalitéer egentligen och det bör ge utslag. Övriga lag strax ovanför är inte heller säkra så vem som ta kvalet är osäkert. Degerfors läcker som ett såll och det bör ge utslag i längden vilket jag tror det kommer göra. Tränaroron bidrar inte heller till stabilitet.

Det kommer vara på håret men båda två klarar sig till slut ja. Tror Sirius också har en bra chans att klara sig, rätt tacksamt spelschema och tar man Halmstad borta i helgen skiljer det bara tre poäng dit och mycket bättre målskillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in