Citat:
Ursprungligen postat av
Slutaspela
Inte äns de 😅
Sjukaste jag hört... Du har ju varit så länge i den här tråden så jag väljer att tro på dig. Men vafan om du är så kick-sökande måste det ju finnas bättre saker att göra? Typ ge dig ut på stan och provocera folk, det är inte direkt olagligt. Eller om du vill lattja med livet kan du ju börja klättra, hoppa från klippor eller klättra på höghus...
Hur går det för folk i tråden? Alltid skönt att skriva av sig. Jag har vunnit en hel del på sistone, ca 40 000 men förlorade sedan en stor del av beloppet och körde spelpaus igen... Jag har gått plus ändå under senaste "återfallet" men känner mig fortfarande äckligt frustrerad. Jag hade kunnat kört spelpaus när jag låg 40 000 plus istället 😪
Tror en liten del av mig fortfarande tror att jag ska kunna vinna tillbaka allt jag förlorat under 15 års tid till spelbolagen. Men vi pratar nog miljonbelopp, och oddsen är satta så att man alltid går förlorade i förlängningen.
Känner mig rätt smutsig just nu oavsett. Kollade mitt Swish-konto och det är flera uttag och insättningar varje dag sen Spelpaus togs bort för 1 månad sen, banken måste tro att jag är kurir eller nåt. Har säkert omsatt 100 000 under denna period på Sportsbetting. SUCK