Citat:
Du har rätt! Han kan mkt väl tappa lusten efter en sådan här motgång. Vanligt att missbrukare inte klarar motgångar och hittar anledningar att trilla dit igen. Och sen kan de skylla ifrån sig att det inte va deras fel att de började punda igen. Som Alex tex skyllde på att han fick sitta ett litet tag för gubben han flög på, på anstalten. Sen va det kriminalvårdens fel att han börja rusha igen givetvis! Hade han fått fotboja hade det aldrig hänt 🤣😂
Sen undrar jag om det kommit fram ngt bevis på att branden va riktad mot honom? Kanske bakom kulisserna, men offentligt har jag ej sett ngt sånt!
Och till slut: Fett drygt hur de håller på o hetsar o avbryter varandra hela tiden i videon! Man blir stressad av att titta! Och minspelet börjar bli uttjatat och tröttsamt nu!
Sen undrar jag om det kommit fram ngt bevis på att branden va riktad mot honom? Kanske bakom kulisserna, men offentligt har jag ej sett ngt sånt!
Och till slut: Fett drygt hur de håller på o hetsar o avbryter varandra hela tiden i videon! Man blir stressad av att titta! Och minspelet börjar bli uttjatat och tröttsamt nu!
Verkligen, lillen ska ena stunden sitta och se galen ut och stirra in i kameran när Alex snackar om branden, till att ibland försöka se sexig ut med tungan utpekandes ur mun🤮
Blir tragiskt att se två ”vuxna män” sitta och bete sig som dom gör med fingercharader och handslag.
Kan dom inte ha storytime om gångerna dom boxat/hotat/förnedrat kvinnor?
Hade varit roligt och se hur dom skulle vrida och vända på lögnerna angående det faktiskt.
Lär ju inte spela någon roll men tycker gott man kan bomba både insta/TikTok/youtube med den frågan till dom.
Vad tror du angående branden? Var det getingen eller den där andra rappar muppen som gjorde det?
Min röst går till getingen. (Med tanke på hans kommentarsfält på TikTok, samt Alex uttalanden om han.)
Sen undrar jag om det kommer bli något knas på nästa ställe med?
Lär ju bara vara en tidsfråga innan någon får veta vilket ställe han är på.