2023-08-28, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Du har rätt! Han kan mkt väl tappa lusten efter en sådan här motgång. Vanligt att missbrukare inte klarar motgångar och hittar anledningar att trilla dit igen. Och sen kan de skylla ifrån sig att det inte va deras fel att de började punda igen. Som Alex tex skyllde på att han fick sitta ett litet tag för gubben han flög på, på anstalten. Sen va det kriminalvårdens fel att han börja rusha igen givetvis! Hade han fått fotboja hade det aldrig hänt 🤣😂

Sen undrar jag om det kommit fram ngt bevis på att branden va riktad mot honom? Kanske bakom kulisserna, men offentligt har jag ej sett ngt sånt!

Och till slut: Fett drygt hur de håller på o hetsar o avbryter varandra hela tiden i videon! Man blir stressad av att titta! Och minspelet börjar bli uttjatat och tröttsamt nu!

Verkligen, lillen ska ena stunden sitta och se galen ut och stirra in i kameran när Alex snackar om branden, till att ibland försöka se sexig ut med tungan utpekandes ur mun🤮

Blir tragiskt att se två ”vuxna män” sitta och bete sig som dom gör med fingercharader och handslag.
Kan dom inte ha storytime om gångerna dom boxat/hotat/förnedrat kvinnor?
Hade varit roligt och se hur dom skulle vrida och vända på lögnerna angående det faktiskt.

Lär ju inte spela någon roll men tycker gott man kan bomba både insta/TikTok/youtube med den frågan till dom.

Vad tror du angående branden? Var det getingen eller den där andra rappar muppen som gjorde det?
Min röst går till getingen. (Med tanke på hans kommentarsfält på TikTok, samt Alex uttalanden om han.)

Sen undrar jag om det kommer bli något knas på nästa ställe med?
Lär ju bara vara en tidsfråga innan någon får veta vilket ställe han är på.
Citera
2023-08-28, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Verkligen, lillen ska ena stunden sitta och se galen ut och stirra in i kameran när Alex snackar om branden, till att ibland försöka se sexig ut med tungan utpekandes ur mun🤮

Blir tragiskt att se två ”vuxna män” sitta och bete sig som dom gör med fingercharader och handslag.
Hade varit roligt och se hur dom skulle vrida och vända på lögnerna angående det faktiskt.

Lär ju inte spela någon roll men tycker gott man kan bomba både insta/TikTok/youtube med den frågan till dom.

Vad tror du angående branden? Var det getingen eller den där andra rappar muppen som gjorde det?
Min röst går till getingen. (Med tanke på hans kommentarsfält på TikTok, samt Alex uttalanden om han.)

Lillen kom ut precis hur fan kan han vara en rådgivare för unga som är på glid? Han säger det i lokals nya video? Ljuger han mkt eller? Han verkar skön men min tanke är bara hur kan han rådgiva andra när han själv nyss kom ut?
Citera
2023-08-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Lillen kom ut precis hur fan kan han vara en rådgivare för unga som är på glid? Han säger det i lokals nya video? Ljuger han mkt eller? Han verkar skön men min tanke är bara hur kan han rådgiva andra när han själv nyss kom ut?

Folk som sätter sin tilltro till den narcissistiska människan med sina barn är inte vatten värda i mina ögon och borde granskas med förstoringsglas av socialtjänsten.
Är bara ensamstående ghettobitch slödder dom skulle få för sig att det är en bra idé.

Rent allmänt så tror jag även att lillen är skevare i huvudet än Alex på många plan.
Citera
2023-08-28, 19:17
Avslutad
Citat:
Folk som sätter sin tilltro till den narcissistiska människan med sina barn är inte vatten värda i mina ögon och borde granskas med förstoringsglas av socialtjänsten.
Är bara ensamstående ghettobitch slödder dom skulle få för sig att det är en bra idé.

Rent allmänt så tror jag även att lillen är skevare i huvudet än Alex på många plan.
Intressant, definiera , du skriver som en analytiker..
Citera
2023-08-28, 20:23
Medlem
Emelitos avatar
herregud vad töntiga och störiga de va i den senaste videon..
Citera
2023-08-28, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
herregud vad töntiga och störiga de va i den senaste videon..
Säg nångång det inte är störigt, måste alltid överdriva och lägga in störiga ljud och leka med vokabulären etc
Citera
2023-08-28, 20:54
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Säg nångång det inte är störigt, måste alltid överdriva och lägga in störiga ljud och leka med vokabulären etc

Jo sant, men tyckte det va ännu värre nu.
Citera
2023-08-28, 22:15
Medlem
Citat:

Håller med dig, tycker vi borde få en storytime om kvinnor dom boxat, hotat och allt dom säkert gjort som inte finns i offentliga domar. Vi får bomba dom med frågor tills de tar sitt ansvar och ger oss en storytime om det, en sanning alla vill höra istället för påhittade historier om brudar dom knullar
Citera
2023-08-28, 22:47
Medlem
Citat:

Lillen är obehaglig. Riktiga psykopat vibbar! Alex vet man lite var man har, en simpel korkad pundare liksom! Men Lillen asså.. ..usch, kalla kårar!

Mm, tror det va 🐝, han är väl den enda som har ett litet kontaktnät och kan skicka dit en unge. Men vi lär inte höra ifrån Alex på ett tag, inte IRL iaf. Han kommer inte få vlogga och använda luren som han vill. Han är ganska isolerad nu, och antagligen pissed på livet!

Håller med. De borde frågas ut mer i intervjuer och liknande, om alla deras domar mot kvinnor! Varför vågar Lokal inte ta upp dessa frågor? Gissar på att Alex snart kommer sitta hos dialogiskt igen. Ska uppmuntra Vicktor att ta upp lite sånt. Störigt att de ska glömmas bort och att de båda ska komma undan som äckliga kvinnomisshandlare! Folk har blivit cancellade för mindre!
Citera
2023-08-28, 22:48
Medlem
benadryls avatar
Nagon annan än jag som reagerat på det har "straffet" som Alex har åkt på. Det verkar ju vara rena rama semestern. Hur kan det se ut så att man som straff för ganska grov ekonomisk brottslighet hamnar på ett behandlingshem där man får lalla runt med mobilen och göra toast och steka små mulattor?? Jäkligt förvånad hur laxed det verkar vara?
Citera
2023-08-28, 23:24
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Det är säkert D*** Je**z som arrangerade branden. Antigen ensam eller bad någon annan göra det med tanke på deras beef. Det finns en video på TikTok där snubben sitter och säger att han kommer hitta Alex. Tiktooken kom ut 17 Augusti.
Det är samma snubbe som Alex gjorde narr utav i sin Q & A.

Det är ganska uppenbart att det har ett samband med branden.

Ett tips är att bara byta ut en bokstav i namnet du maskar så att det går att läsa. Meningen med maskning är inte att man ska behöva gissa sig fram till namnet utan enbart att det inte ska bli googlebart.
Citera
2023-08-29, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benadryl
Nagon annan än jag som reagerat på det har "straffet" som Alex har åkt på. Det verkar ju vara rena rama semestern. Hur kan det se ut så att man som straff för ganska grov ekonomisk brottslighet hamnar på ett behandlingshem där man får lalla runt med mobilen och göra toast och steka små mulattor?? Jäkligt förvånad hur laxed det verkar vara?

Övriga målskamrater fick fängelse. Det är nog rätt chill. Men det kommer ju med frihet under ansvar. Alex fick vård eftersom han hade ett aktivt missbruk och var positivt inställd till behandling. Vi alla kunde se hur han pundade hårt i realtid på sociala medier. Även i FUP:en om den skjutna bilmekanikern i stugan framgick att det var en aldrig sinande ström av centralstimulerande medel och benzo i Alex liv. Troligen hade han inte ägnat sig åt någon grövre brottslighet om det inte var för knarket. Han är en pundare först och främst, och det är pundandet som gör att han tillslut hamnar i dåliga situationer. Petar han i sig något under den här tiden är det dock raka spåret in i en anstalt.

I sin senaste video försöker han få det till att han är en kille som gått omkring med en ”shorda” och underförstått mördat folk. Det är väldigt osannolikt skulle jag vilja påstå. Han är inte en DP-medlem som dödar folk som det vore ingenting. Möjligen skulle han kunna göra det med en burk benzo och massa ladd i systemet vid fel tillfälle. Men det är uppenbart att han vill associeras med det ryktet och tycker att det är häftigt. Det rimmar illa med hans påstådda förändring, att han vill förknippad med att vara en kallblodig mördare när han inte ens är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in