2023-04-20, 22:44
Medlem
Malin borde ha lugg. En panna som ser ut som 50-talets uppfattning om utomjordingar är inget skönhetstecken. Charlotte Perellis panna stör inte mitt estetiska sinne på samma vis.
Kanhända för att Malin har ett snipigt drag runt munnen, inte heller ägnat att väcka sympati. Bara att beklaga.
Men hon var bra i ”Svart Lucia” för sådär 30 år sedan.
Citera
2023-06-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det är ärftligt. Min far är släkt med henne och är också ganska lik, men hans hårfäste är numera i nacken..

Själv brås jag mest på min mor så jag har lägre hårfäste.

Lill-babs har i huvudsak finska rötter så utseendet kommer därifrån. Tränaren/ex-gladiatorn Mikael Hollsten är också avlägset släkt med Malin så man känner igen vissa drag på dem.

Malin är en karbonkopia av sin far, finns inte en enda fläck av Lill-Babs över henne. Förutom alla dessa karlar förstås!!😜 Kristin, syrran däremot är exakt lik sin mor. Tittar man på bilder av Lill-B som ung är det som att se Kristin i samma ålder. Om Lill- Babs hade finskt tattarblod i sig så förvånar det mig inte det minsta.
Citera
2023-06-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Malin är en karbonkopia av sin far, finns inte en enda fläck av Lill-Babs över henne. Förutom alla dessa karlar förstås!!😜 Kristin, syrran däremot är exakt lik sin mor. Tittar man på bilder av Lill-B som ung är det som att se Kristin i samma ålder. Om Lill- Babs hade finskt tattarblod i sig så förvånar det mig inte det minsta.
Jag kan inte se någon likhet mellan en ung Lill-Babs och en ung Kristin, om det gäller utseendet.
Citera
2023-06-10, 19:54
Medlem
Månsans avatar
Citat:

Inget stämmer ju. Malin är totalt olik Lasse Berghagen. Nästan så man tror att nån annan är den riktiga pappan. Kristin är inte ett skvatt lik Lill-Babs. Kristin är avsevärt snyggare än sin mamma. Ytterst få likheter kan skönjas.

Specsavers säljer bra glasögon.
Citera
2023-06-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Inget stämmer ju. Malin är totalt olik Lasse Berghagen. Nästan så man tror att nån annan är den riktiga pappan. Kristin är inte ett skvatt lik Lill-Babs. Kristin är avsevärt snyggare än sin mamma. Ytterst få likheter kan skönjas.

Malin har sin fars enormt höga och stora panna samt hans lite "snörpiga" mun och en betydligt svagare haka i relation till pannan och skallen. 👽 Typ så nånting.
Citera
2023-06-19, 21:17
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Citat:
Malin har sin fars enormt höga och stora panna samt hans lite "snörpiga" mun och en betydligt svagare haka i relation till pannan och skallen. 👽 Typ så nånting.

Så tacksam för att ni delger oss detta smaskiga skvaller, några tankar om hennes näsa?
Citera
2023-06-20, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Så tacksam för att ni delger oss detta smaskiga skvaller, några tankar om hennes näsa?
Ja den är inte heller nån vacker syn.
*som man ropar får man svar*
Citera
2023-08-01, 14:04
Medlem
Halkade in på en artikel om henne. Inte läst nåt på flera år. Yoga gård på Järvsö..passar nog bra. Det man tröttnar på är hennes ständiga tjat om utseende.,killar som vänder sig om efter henne, kääärlek, behov av försoning, tröst, Martin är såååå förstående etc. Hon verkar ha fastnat i ett stadie av tonårsbekräftelse som aldrig går ur. Konstigt. Det flest verkar gå ifrån det när de får barn men av nån anledning vill hon hela tiden bekräfta sig själv och yta trots att hon tjatar om yoga och inre djup. Hur orkar de omkring henne? Kanske har en lättsam sida..suck
Citera
2023-08-27, 22:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Jag kan inte se någon likhet mellan en ung Lill-Babs och en ung Kristin, om det gäller utseendet.
Då är du ansikttslind är jag rädd, jag beklagar 😏
Citera
2023-08-28, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Då är du ansikttslind är jag rädd, jag beklagar 😏

Och du dyslektiker, jag beklagar! 😏
Citera
2023-08-28, 10:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar