2023-08-23, 22:27
Medlem
euromixerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davarn123
Nu ska Marcus tydligen sälja sin MacLaren, länge han ägde den

Han ska väl säkert köpa en Merca G63.
Citera
2023-08-23, 22:32
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Såg han haffat en rallysim rigg leverans till hans mammas garage med jordgolv 😂 I alla fall, cool rigg, vet inte om man leasar dom med eller köper. Men han lade länken i sin bio, de är en rejäl rigg minns inte vad den var för summor

https://racemore.com/
Han la upp det samma dag på sin Story när han fick simulatorn.

Man kan känna sig hur trygg som helst där ute i Tärnsjö buschen men hade fel person sett det där så hade några förortsungar sett riggen som ett lätt byte. Vad man nu ska ha en rigg till men jag tycker bara det kändes ganska ogenomtänkt när man är offentlig. Hängde ju bara en presenning för skjulet där den stod.
Citera
2023-08-24, 09:52
Medlem
Citat:

När ska folk inse att denna killen är ett skämt? Minsta lilla insyn i detta luftslott så ringer alla varningsklockor. Seriöst
Citera
2023-08-24, 11:23
Medlem
Citat:

Han säger på sin snapchat att M3an han beställt har kommit, men att han inte vet om han ”orkar” ha både Mclaren och den, det är väl klart man hade orkat det? Han verkar ha alldeles för stort ego för att erkänna att han inte har råd med det.
Citera
2023-08-24, 16:45
Medlem
MMXXIIIs avatar
Försöker han passa in hos sina polare med dessa dyra bilar eller vad är grejen?

Alltså jag gillar Marcus men det är så uppenbart att han inte har råd. Kan han inte bara nöja sig med m3an? Det är en svinfet bil för en vanlig svensson som 99.9% av hans tittare är. Det blir bara jävligt töntigt att ha en dyr bil som man aldrig åker med.
Citera
2023-08-26, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acethebest
När ska folk inse att denna killen är ett skämt? Minsta lilla insyn i detta luftslott så ringer alla varningsklockor. Seriöst

Jag tror att de flesta över 20 har insett det. Finns fler influencers där ute som är luspanka men som bröstar upp sig. Influencern Luddze t ex som deklarerar en månadsinkomst om 36 000 brutto i månaden. Killen köpte en rs4 på kredit som blev alldeles för dyr. Han har försökt att sälja den i flera månader nu men vem vill köpa en rs4a från 2021 för 830 k och som dessutom rullat 4.500 mil Sist jag hörde något så hade hans far gått in och börjat betala halva kostnaden för bilen och grabben är snart 24 år.
Citera
2023-08-27, 23:04
Medlem
R33GTRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag tror att de flesta över 20 har insett det. Finns fler influencers där ute som är luspanka men som bröstar upp sig. Influencern Luddze t ex som deklarerar en månadsinkomst om 36 000 brutto i månaden. Killen köpte en rs4 på kredit som blev alldeles för dyr. Han har försökt att sälja den i flera månader nu men vem vill köpa en rs4a från 2021 för 830 k och som dessutom rullat 4.500 mil Sist jag hörde något så hade hans far gått in och börjat betala halva kostnaden för bilen och grabben är snart 24 år.

Haha han med köpta prenumeranter (152k st) som snittar 15k views i sina videos😂
Konstigt att det inte finns en tråd om han. Han umgicks ju med Chrippa ett tag i somras, haha hela högen är en stor klump broke osäkra snubbar.
Citera
2023-08-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Haha han med köpta prenumeranter (152k st) som snittar 15k views i sina videos😂
Konstigt att det inte finns en tråd om han. Han umgicks ju med Chrippa ett tag i somras, haha hela högen är en stor klump broke osäkra snubbar.

Ja precis den killen😂 Det är inte många veckor sen han laddade upp en toa-selfie med Chrippa och gänget. Jag tror knappast att dom hade samlats på toaletten för att kissa i kors.
Citera
2023-08-29, 20:12
Medlem
Harry_s avatar
vad jobbar hans "kompis" Shanty eller vad han heter med?
Citera
2023-08-29, 22:54
Medlem
Chante Hovsepian, han hyr ut liftar och andra maskiner till stora företag och har tjänat X antal hundra miljontals kr på det, vilket förklarar hans bilsamling på ca 50 miljoner kr. Undrar hur Marcus kompisar som är rika på riktigt tänker om att han bara leasar o snackar så mycket skryt och penga snack när han känner folk som är snuskigt rika.
Citera
2023-08-29, 23:29
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
vad jobbar hans "kompis" Shanty eller vad han heter med?
https://youtu.be/1WVeUxE23Gg?si=7oEuP0wjehF6HIKQ

Sevärd.
Citera
2023-08-30, 14:46
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
https://youtu.be/1WVeUxE23Gg?si=7oEuP0wjehF6HIKQ

Sevärd.

tack
men 1tim för att få reda på att han byggt hiss