2023-08-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Då ligger Bumbiblöjans rättegång uppe på Helsingborg tingsrätts hemsida.
Kl 10.30-12.00 i sal 7.

https://www.domstol.se/globalassets/filer/domstol/helsingborgs_tingsratt/kommande-rattegangar/kommande-rattegangar-vecka-36.pdf

När ska folk lära sig att det INTE är en rättegång!?!?! Det är ett sammanträde!!! Och muntlig förhandling!
Rättegång har man i BROTTSMÅL
2023-08-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bentayga
Ja, det skulle bli årets rättegångsklipp.
Får man filma där ens?

i riktigt stora rättegångar får media filma vet jag, när det är riktigt grova grejjer.
I varje fall i Usa, och många andra länder.

Men inte säker om man får det i sverige.

Ljudinspelning kommer säkert finnas.

Underbart om det gick få bumbi på film ifrån rätten.
Synd man inte bor närmare, hade fasiken åkt upp till 2timmar med bil för se detta live

Någon som smygtagit foto på bumbi utan filter?
dela med

Det råder strikt foto och filmförbjud i svenska domstolar!
Ljud får däremot spelas in med utrustning som INTE kan ta bilder ex diktafon. Däremot kan spridandet av dessa vara olagliga om det förekommer sekretess.
Och utrustning som kan ta upp bilder är olagligt att medha så mobiler är olagligt!
De ljudinspelningar som förrekommer i ex rättegångspodden är upptagna av rätten själva r
2023-08-27, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zentan
Kanske spekulerar lite väl här nu men B hade inte pengar alls på fredagen. Hon påstår att hon gått med att göra något för/med J som verkade vara av kriminell natur, B hoppade av det igår kväll.
Nu har hon precis kommit hem från J och säger att hon "iaf inte är fattig" och ska gå till Coop för att sätta in kontanter. Spellive ikväll säger hon. Hmmmm.

Har B börjat sälja sig tex?

Hon sitter och viftar med kontanterna nu och säger att det är lön från OF, betalar de verkligen ut i kontanter?

Finns inte en chans att OF betalar ut lön i kontanter, hur skulle det ens gå till liksom..
Glor på hennes live och hon tog alltså en taxi till en insättningsautomat för att få in pengarna på kontot.
Verkar som att automaten inte tar emot pengar längre så hon åkte vidare. Hon frågade även taxichauffören ifall han kunde swisha henne mot kontanterna men han "har inte swish"
Så nu sitter hon i taxin på väg hem igen..

Edit: Hon svarade en fråga om kontanterna med att hon typ ville se eller känna på pengarna så därför tog hon ut OF-lönen i kontanter..
Edit2: Nu är hon hemma igen. Först sa hon att hon blåste 1000 spänn på taxi helt i onödan och sedan sa hon 550 spänn på Munka-taxi så det blev antagligen drygt 500 per enkelresa..
Jag skulle ge vad som helst för att få höra vad taxichauffören säger när han surrar med kollegorna efter den resan.
Senast redigerad av the-wanker 2023-08-27 kl. 23:17.
2023-08-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 011jenny
När ska folk lära sig att det INTE är en rättegång!?!?! Det är ett sammanträde!!! Och muntlig förhandling!
Rättegång har man i BROTTSMÅL

Vad fan spelar det för roll vad man kallar det?
Budskapet var att TID och SAL är utsatt så gå och lägg dig jävla bitterfitta
2023-08-28, 07:15
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Finns inte en chans att OF betalar ut lön i kontanter, hur skulle det ens gå till liksom..
Glor på hennes live och hon tog alltså en taxi till en insättningsautomat för att få in pengarna på kontot.
Verkar som att automaten inte tar emot pengar längre så hon åkte vidare. Hon frågade även taxichauffören ifall han kunde swisha henne mot kontanterna men han "har inte swish"

Edit: Hon svarade en fråga om kontanterna med att hon typ ville se eller känna på pengarna så därför tog hon ut OF-lönen i kontanter..
Edit2: Nu är hon hemma igen. Först sa hon att hon blåste 1000 spänn på taxi helt i onödan och sedan sa hon 550 spänn på Munka-taxi så det blev antagligen drygt 500 per enkelresa..
Jag skulle ge vad som helst för att få höra vad taxichauffören säger när han surrar med kollegorna efter den resan.
Enda insättningsautomaten här finns vid Coop, som nån nämnde, men det kostar inte 500 kr att ta taxi dit, det är promenadavstånd. Men var hon åkte vidare kan man ju undra då?

Ibland är automaten ur funktion, annars är det inga problem att sätta in pengar via sitt kort där.
2023-08-28, 08:08
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker

Nu har jag inte sett klippet, men man kan bara ta ut en max-summa varje dag på uttagsautomater. Typ 13k

Så hade hon mer så är det en återkommande grej hon gör. Men snart så dras påsen ihop och korten försvinner eller begränsad summa.
2023-08-28, 09:30
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Jag kollade lite på liven fram till kl 23:30 igår men sen pallade jag inte mer. Hon hade alltså tagit ut sina ca 4.000 OF-pengar för att kunna göra en video där hon flashar med en bunke hundralappar, helt värdigt en snart 40-åring. Sen skulle hon sätta in dom igen och tog taxi till Coop för 260 kr, men det gick inte så då tog hon en taxi till Munka Ljungby för 550 kr och där var också stängt. Nu hade hon 3.250 kr kvar och erbjöd vem som helst att komma hem till henne och ta pengarna och i gengäld swisha henne, mot att denna skulle få 1.000 kr i belöning. Några erbjöd sig men språk- och förståndsförbistringar kom emellan. Någon skrev "...så jag får 1.000 kr extra om jag swishar dig?" varpå Bumbi svarade "nej, du får inte en spänn extra", och så där höll det på.

Väl spenderade pengar för att få hålla upp en bunke hundralappar framför kameran med galen blick.

Det sista som hände var att hon kom på att faktiskt hade pengar och att hon kunde gå till Statoil (som inte funnits på många år) och köpa godis, och ingen kunde stoppa henne för hon får göra vad hon vill med sina pengar.

Sen vet jag inte hur natten har varit eller varför jag ägnar min tid åt att titta på henne, eller ens skriva här...
2023-08-28, 10:15
Medlem
NyaHenriksss avatar
Var sänder denna fantastiska vinnarkvinna sina lives?
2023-08-28, 10:19
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Var sänder denna fantastiska vinnarkvinna sina lives?

Oftast nu på instagram
2023-08-28, 11:51
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zentan
Kanske spekulerar lite väl här nu men B hade inte pengar alls på fredagen. Hon påstår att hon gått med att göra något för/med J som verkade vara av kriminell natur, B hoppade av det igår kväll.
Nu har hon precis kommit hem från J och säger att hon "iaf inte är fattig" och ska gå till Coop för att sätta in kontanter. Spellive ikväll säger hon. Hmmmm.

Har B börjat sälja sig tex?

Hon sitter och viftar med kontanterna nu och säger att det är lön från OF, betalar de verkligen ut i kontanter?

Kan hon ha snott dem ur någon byrålåda innan hon stack från J?
2023-08-28, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Kan hon ha snott dem ur någon byrålåda innan hon stack från J?

I en live så hörde man hon J säga till bumbi med fnissande fjortis röst att hennes ”date” ville träffa båda.
Och bumbi sa ju hon sålde sex/droger samt brukade droger när hon stack därifrån på natten..

Hon har inte tagit ut only fans pengar, hon har inte beknat, hon har inte snott, hon har genomfört sitt första jobb som gatuhora.
Och något gubb as fick en kväll med timon&pumba till överpris.
Helt övertygad.
Idioten går att läsa som en öppen bok.

Det är något fängslade med att se en tvättäkta dåre få gå loss ute i samhället det måste jag dock ge henne.
2023-08-28, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
I en live så hörde man hon J säga till bumbi med fnissande fjortis röst att hennes ”date” ville träffa båda.
Och bumbi sa ju hon sålde sex/droger samt brukade droger när hon stack därifrån på natten..

Hon har inte tagit ut only fans pengar, hon har inte beknat, hon har inte snott, hon har genomfört sitt första jobb som gatuhora.
Och något gubb as fick en kväll med timon&pumba till överpris.
Helt övertygad.
Idioten går att läsa som en öppen bok.

Det är något fängslade med att se en tvättäkta dåre få gå loss ute i samhället det måste jag dock ge henne.

Precis min tanke! Dessutom betalar inte OF ut på helger så man kan ju lista ut vart pengarna kom ifrån

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in