2023-08-27, 12:53
Medlem
smokeonthewaters avatar
"Det var geocaching som Lena och 45-åringen hade som gemensamt intresse. Kyrkan och hennes tro spelade ingen roll i sammanhanget menar Christi*na, inte mer än att det framkom att Lena som pastor tyckte att hon inte borde trassla in sig i ett osunt förhållande med en gift man."

https://www.sandaren.se/nyhet/alla-har-velat-prata-om-hjarstamordet

Vilken BS.
Citera
2023-08-27, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
"Det var geocaching som Lena och 45-åringen hade som gemensamt intresse. Kyrkan och hennes tro spelade ingen roll i sammanhanget menar Christi*na, inte mer än att det framkom att Lena som pastor tyckte att hon inte borde trassla in sig i ett osunt förhållande med en gift man."

Vilken BS.
G/C som var meningen att föra samman personer med specialintressen.. tycker jag någon sagt.
De ska ju också..
Citera
2023-08-27, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
G/C som var meningen att föra samman personer med specialintressen.. tycker jag någon sagt.
De ska ju också..

Hon var ärlig i det där. Mycket ärligare än de andra. Hon tyckte det inte kändes bra att ha ett förhållande och försökte ta sig ur det.
Citera
2023-08-27, 13:02
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupergodTanke
Du tar inte hennes egna ord. Det är du som värderar henne och får henne framstå som billig. Rent klar hat och skändande från din sida. Dessutom ljuger du mycket. Vi vet att LW var den ärliga av alla. Hon var öppen med sina misstag och brister. Hon var omtyckt av många för sin personlighet. Det var inte Stefan och Hanna Davidsson. De ljög och smusslade och saboterade mordutredningen tillsammans med Jerry Gray och vänner inom den innersta kretsen.

Citat:
Du tar inte hennes egna ord.

Jo.

Citat:
Det är du som värderar henne och får henne framstå som billig.

Det gjorde hon så bra själv. Det är inte mitt fel att hon valde att leva som hon gjorde.

Citat:
Dessutom ljuger du mycket.

Nej, det gör jag inte.

Citat:
Hon var omtyckt av många för sin personlighet. Det var inte Stefan och Hanna Davidsson.

Vad har det för betydelse? Det här är ingen popularitets tävling.
Citera
2023-08-27, 13:05
Medlem
Citat:

Vilken BS.
Vad tänker du om dialogen Hanna hade med Stefan där hon uttryckte sig att Lena får leva? Hur tänker du också kring hur Hanna kunde veta vad som hade hänt Lena på morgonen?
Citera
2023-08-27, 13:05
Avslutad
Citat:

Vilken BS.

Vilken bra artikel, Christina är jättebra, även Stefan, han var strået vassare i sina direkrapporter och trevlig att snacka med.

Avslutningsvis i artikeln läser jag:
Någonstans kryper sanningen fram till slut.
Citera
2023-08-27, 13:06
Medlem
Citat:
Jo.

Det gjorde hon så bra själv. Det är inte mitt fel att hon valde att leva som hon gjorde.

Nej, det gör jag inte.

För klanen kring Davidsson/Axelsson var och är det en tävling. Man undrar varför det lägret fortfarande engagerar sig här i forumet så fort Hanna kommer på tal? Det luktar skit.
Citera
2023-08-27, 13:09
Medlem
Citat:
Jo.

Nej, det gör jag inte.

Citat:
Vänj den unge vid den väg han bör vandra, så viker han ej av från den när han blir gammal.
Ska vi ordmärka så står det han.. men vad har Hanna Sophie lärt sig som ung ?
Citera
2023-08-27, 13:12
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Ska vi ordmärka så står det han.. men vad har Hanna Sophie lärt sig som ung ?

Jag vet inte.

Det här är inte en tråd om HD utan om LW.

Du får väl starta en egen tråd om HD.
Citera
2023-08-27, 13:14
Medlem
Citat:
Jag vet inte.

Var inte så hatisk .. tråden handlar om ett mord på LenaW .. och vilka som var misstänka specifikt.
Varför så defensiv och du har väll inget att dölja.. sluta sura.
Citera
2023-08-27, 13:15
Avslutad
Citat:
Jag vet inte.

HD är mycket central i hela detta fall.
Det borde du känna till, som går till attack så fort någon rör runt i grytan.
En gryta som småputtrar hela tiden, eftersom ingen vågar ta den första skopan, om du förstår vad jag menar.
Citera
2023-08-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vilken bra artikel, Christina är jättebra, även Stefan, han var strået vassare i sina direkrapporter och trevlig att snacka med.

Avslutningsvis i artikeln läser jag:
Någonstans kryper sanningen fram till slut.

Medhåll. Förr eller senare kommer sanningen fram. Då kommer det bränna under fötterna för flera personer.
I övrigt mkt behaglig läsning om en klok person med kloka ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in