Citat:
Ursprungligen postat av
BlackRockInc
Synd att du och ni inte resonerar så kring invandrarbarn.
Jävla idiot.
Dubbelmoralen här är skrattretande.
Det är klart han ska namnges, vad är det för föräldrar som uppfostrat ett sådant psykfall?
Inte ens unga gängkriminella åker hem till varandras familjers hem för att knivhugga den andre till döds.
Du pratar som om du är föräldern till GM. "varför ska vi få sota".
Vad vet du om vilka GMs verkligen är? Visste du också vem GM var som person innan denne begick brottet? Naiva jävla svensson.
Du låter som en vänsterfeminist som skitit på sig en riktig daimkyss i trosan och fått slut på argument, som går på med personangrepp, nej jag står mycket nära BOs familj. Självfallet önskar jag att GM:en hängs ut och att om dem är skyldiga, får 150 åriga fängelsestraff , men i det här landet mellanmjölk, där pannkakor serveras med saft, bullar och sylt är det Bolibompa-lagstiftning som råder lilla gubben.
Förhoppningsvis kan vi mötas och hålla med om att sjuklövern förstört detta land, där bidrag och det mångkulturella samhällskontraktet som de alla vurmar och fortfarande ömmar om bidragit till denna fatala våg av våldsverkare, när till och med det pure-svenska, rika societet börjar vidta med åtgärder som ortens gatubarn använder, har det gått för långt.
Jag känner på mig att du agerade i impuls och inser att du är en Sverigevän som jag, jag delar din frustration. SD 2026.