Citat:
Ursprungligen postat av
sektledarenII
Varför svarar du med nya frågor? Kan det vara så att du inte får betalt om du svarade ärligt?
Om nu S-400 är så bra, varför lät ni Ukraina förstöra det på Krim?
Så det du säger är att det är bättre att vara med i BRICS, så man inte får ett skit än att får hyfsat modernt material från väst? OK, låter sjukt smart
Låt USA göra vad de vill. De blir iallafall inte förnedrade av sin lillebror till granne som ryssen lyckas bli.
Varför distanserar du dig från mig, vi sitter i samma båt ju. Skillnaden är att jag ifrågasätter medans du tror ju på allt. Det är krig och material sprängs, är du nöjd med svaret på min fråga?
Vet du varför man skriver att man sprängde en av dessa vapensystem? Det finns dom som gräver och vill ha svar och väst världen har sagt att F-16 är för gammal för att skickas mot Ukraina och att dessa stridsflygplan kommer att möta vapen som är gjorde för att skjuta ner F-16.
Vapnet (S-400) som de skrev om att de skjutit sönder är exakt det vapnet som världen vet om kommer stoppa F-16. Vi lär aldrig få se F-16 flyga in i kriget och göra en extrem bra insats utan offensiven har kört in i väggen som sagt.
Dom F-16 som skickas till Ukraina från både Danmark och Holland skulle skrotas om några månader, de därför man skänker bort dom. Som sagt, de kommer inte briljera som du tror på slagfältet.