Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hva er navnet da?

Jeg vil ikke oute navn på noen som ikke er nevnt fra før. Spesielt ikke når jeg ikke kan garantere at det er sånn. Jeg kjenner/kjente jo de fleste av dem dessverre.
Citera
2023-08-26, 21:02
Medlem
geir44s avatar
Byggebransjen, lastebil og anleggsbransjen er full av cowboyer og østeuropeere. Folk flest skal spare noen kroner, gniene som de er, og leier inn den ene etter den andre. Gir F i konsekvensene for samfunnet.
Citera
2023-08-26, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Jeg vil ikke oute navn på noen som ikke er nevnt fra før. Spesielt ikke når jeg ikke kan garantere at det er sånn. Jeg kjenner/kjente jo de fleste av dem dessverre.
Skjønner det godt. Her er en rebus:
💉 (-e)
Citera
2023-08-26, 21:06
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Da er det jo forståelig at du ikke vil nevne navn. Takk uansett for at du har bidratt i tråden.
Citera
2023-08-26, 21:07
Medlem
Citat:
💉 (-e)

Det er dessverre ikke sprøyt
Citera
2023-08-26, 21:08
Medlem
Citat:
💉 (-e)

😂😂😂
Citera
2023-08-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadoiLatvia
Da er det jo forståelig at du ikke vil nevne navn. Takk uansett for at du har bidratt i tråden.

Det er ikke alle som forstår det. Så takk!
Citera
2023-08-26, 21:10
Medlem
Citat:
💉 (-e)

Det er ikke akkurat veldig viktig for meg hva du tror er sprøyt eller ikke.
Citera
2023-08-26, 21:11
Medlem
Citat:
Dette er akkurat hva jeg får høre også. Og det er et navn på en kjent bandidos-fyr fra Hønefoss som jeg fikk høre var innblandet tidlig, men jeg trodde det var ifbm brannene. Nå får jeg høre navnet hans igjen ifbm trakasseringen som ledet opp til drapet.

Dramaet i vennenegjengen rundt brannene og forsikringssvindelen skjedde et år før trakasseringen begynte. Og taggingen er typisk sånn bla bandisos får løpegutta sine til å holde på med. De vil at det skal snakkes om og at folk i kretsen skal skjønne hva som skjer.

Basert på dette, hvilke bil(er) disponerte JAH privat?
MC som han har delt bilder av var det finansiering på?
Båt vet vi jo han har brukt penger på
Citera
2023-08-26, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Diktaturen Norge

Dock verkar Ni ha ”smaskigare” mord än vad vi har - och då ska jag vara så usel på norska , att jag missar en bra tråd. Min förlust 😁
Du kan kanskje hjelpe til med å løse saken? Her er en artikkel om saken i en svensk avis: https://www.tv4.se/artikel/1j7t7qWdJO0o9kpgEqG73T/norska-tiktok-profilen-lastbils-jonas-hittat-moerdad
Citera
2023-08-26, 21:13
Medlem
Citat:
Det er ikke akkurat veldig viktig for meg hva du tror er sprøyt eller ikke.

Det er helt uvanlig at pengeinnkrevere dreper skyldneren, som regel så banker de dem skikkelig opp, knekker noen fingre eller noe i den duren så den historien tror jeg ikke er annet enn rykter uten hold i.
Citera
2023-08-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er helt uvanlig at pengeinnkrevere dreper skyldneren, som regel så banker de dem skikkelig opp, knekker noen fingre eller noe i den duren så den historien tror jeg ikke er annet enn rykter uten hold i.

Det kan hende det var flere som skyldte penger og at dette var en tydelig «beskjed» til de andre om hva som skjer hvis ikke de hoster opp pengene asap
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in