Så snurrar vi flaskan idag igen då och ser vart vi hamnar. Hmm tycker mig se något blått. Everton! Ja just det gamla storlaget som går runt i en ond cirkel med att kasta tränare under bussen och tro att där problemet ligger. Allt skulle bli så bra utan den där Lampard. Och innan han tog över jagade dom bort en meriterad Portugis. För just den där Lampard man jagade bort var Engelsman och han ska gå före någon Portugis man aldrig hört talas om förut då man är så jävla instängda i sin Engelska bubbla. Och innan dess var det Marco Silva som jagades bort som efter det lyfte Fullham från Championship till en position över nyss nämnda skitgäng. Och innan dess var det Martinez. Mannen som världens näst bästa landslag tyckte var bra nog och tog en bronspeng i det finaste av mästerskap. Egentligen ett trevlig gäng men deras supporterskara och styre gör att detta gärna får bli säsongen dom tackar för sig för min del.
Nästa vecka möter man Sheffield United. Bara 4 omgången och det känns som en måstematch. Nej ingen förväntade sig något mot Villa. Men Wolves och Fullham hemma. Och favoriterna att Ryka Sheffield United. Något måste man ha med sig där annars börjar det bli dags att damma av Allardyce igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Jasså, bokstavskombinationen har snurrat flaskan igen och landat på Arsenal. Kul. Då ska vi se om vi inte kan smula sönder hans ”argument”. Jo såhär ligger det till: Emery är en typisk smålagstränare som bajsar ner sig så fort det blir press i en storklubb. Han fixar inte det. En av få tränare som misslyckats med att vinna ligan med PSG. Bara en sån sak. Tar hellre en tämligen medioker Arteta alla dar i veckan.
Ja det vet jag väl. Trodde det var själv poängen varför Arsenal plockade in snubben som gjort sig känd för att ta lag som befinner sig UNDER absoluta TOPPEN och göra dom till en kraft att räkna med. Men tyvärr fick han inte stödet den här gången.