2023-08-05, 20:19
Medlem
Är det någon som vet vart man kan se "Scooby Doo Where are you?" på svenska? inte undertext utan dubbat till svenska.
Citera
2023-08-07, 21:22
Medlem
Nån som vet vart man kan se Jönsson ligan - spelar högt ??
Citera
2023-08-07, 22:08
Medlem
Martin24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurifax1337
Nån som vet vart man kan se Jönsson ligan - spelar högt ??

Om du har bibliotekskort i någon av dessa kommuner https://www.btj.se/bibliotek/media/viddla/i-dessa-kommuner-kan-du-viddla-idag kan du se den här https://viddla.se/film/5452930
Citera
2023-08-08, 11:18
Medlem
Någon som vet vart man kan streama innehållet ifrån Discovery Plus ?
Citera
2023-08-25, 10:23
Medlem
Kan varmt rekommendera putlocker.pe - De har 1080p streams med bra mycket bättre kvalle än de allra flesta som är 720p med låg bitrate.
Citera
2023-08-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aNoN_
Kan varmt rekommendera putlocker.pe - De har 1080p streams med bra mycket bättre kvalle än de allra flesta som är 720p med låg bitrate.
Ännu en ripoff på hdfilmer.net
Citera
2023-09-04, 21:36
Medlem
KevinPopovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aNoN_

Det buffrar var tionde minute för mig! Är detta något som även händer dig?
Citera
2023-09-07, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Använder man Stremio som jag tagit upp tidigare med en dator så kan man ladda ner direkt utan att behöva hålla på med andra appar ...väljer du filmer i högsta kvalité (4K) så har många nya valbar undertext på flera språk inklusive Svenska inbäddat i videofilen t.ex Evil Dead Rise på 11 GB, Avatar: The Way of Water på 68 GB, Sharper på 17 GB.
Är det äldre filmer eller lägre upplösning så brukar man behöva hämta undertext separat men finns många på svenska hos https://www.opensubtitles.org/sv t.ex för Motorsågsmassakern från 1974.

Du som verkar väldigt insatt i Stremio, har du några tips på addons som är mer riktade mot svenska serier? Finns flera svenska serier jag ännu inte lyckas hitta något som funkar till tyvärr://
Citera
2023-09-07, 20:38
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 03Smaland
Du som verkar väldigt insatt i Stremio, har du några tips på addons som är mer riktade mot svenska serier? Finns flera svenska serier jag ännu inte lyckas hitta något som funkar till tyvärr://
Jo jag kör väl också en del med Kodi och videotillägg Elementum men för svenska serier verkar det främst komma upp resultat från Addons TPB+ och ThePirateBay men ibland också Rutracker, Rutor, TorrentGalaxy, 1337 beroende på serie och hur ny / populär den är ...Maria Wern kom upp hos olika men Dystopia mest hos Piratebay.
De Addons från källor i Ryssland brukar vara dubbade men bara att ändra till svenska i menyn för undertext och språk.
Citera
2023-09-09, 22:34
Medlem
KevinPopovs avatar
Citat:
Jo jag kör väl också en del med Kodi och videotillägg Elementum men för svenska serier verkar det främst komma upp resultat från Addons TPB+ och ThePirateBay men ibland också Rutracker, Rutor, TorrentGalaxy, 1337 beroende på serie och hur ny / populär den är ...Maria Wern kom upp hos olika men Dystopia mest hos Piratebay.
De Addons från källor i Ryssland brukar vara dubbade men bara att ändra till svenska i menyn för undertext och språk.

Ser du på Stermio gratis på något sätt?
Citera
2023-09-09, 23:47
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KevinPopov
Ser du på Stermio gratis på något sätt?
Ja genom att installera tillägg från andra källor... När du är inne i Stremio går du in på Addons / tillägg och väljer movies samt community istället för official så får du upp diverse att installera beroende på vad du är intresserad av och sedan kan du spela en film / serie från dessa tillägg.
Citera
2023-09-10, 13:42
Medlem
KevinPopovs avatar
Citat:
Ja genom att installera tillägg från andra källor... När du är inne i Stremio går du in på Addons / tillägg och väljer movies samt community istället för official så får du upp diverse att installera beroende på vad du är intresserad av och sedan kan du spela en film / serie från dessa tillägg.

Skall jag ladda ned Addon SDK ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in