2023-08-24, 23:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ja vad säger ni ska Liverpool släppa Salah om de får £150-200m?
Saudi visar ännu en gång intresse dock inget bud åtminstone ännu.
Dock har hans agent avfärdat tidigare ryktena.

Vem är den pålitliga målskytten man köper istället i sista minuten?

Iwobi
Citera
2023-08-24, 23:19
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Iwobi
Det hade smakat med en förbjuden övergång för dig
Citera
2023-08-24, 23:20
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Openwindow
Doku kommer passa in perfekt i City, han har alla kvalifikationer för city så nu är det bara att köra för honom!
Kommer bli bra detta!

Det kommer han säkert göra. Tror du han utmanar om startplats denna säsong? Pep brukar ju skola in spelare i lugn och ro, förutom Haaland dvs.
Citera
2023-08-24, 23:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Det hade smakat med en förbjuden övergång för dig

Nej men vem vill du ha?

Skulle Lukaku vara av intresse tex?
Citera
2023-08-24, 23:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Nej men vem vill du ha?

Vågar inte skriva önskan blir bara snack läs Valverde hehe men om man får in de pengarna är det rätt uppenbart fotbollsmässigt 🙃

NEJ TACK!!!!!!

Söker en som kan hålla i bollen fysiskt, dribbla av 3, bryta in i banan tidigt och givetvis sätta lägena.
Citera
2023-08-24, 23:31
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Vet att han har skrivit så innan så inget nytt därifrån men agenter är agenter. Nu säger jag inte det är så men man kan skriva så för att få högre bud, agenten kanske har % på summan.

Jo men samtidigt är det Saudi som ev. ska buda, så det räcker nog att agenten helt enkelt ber dom buda £150m istället för att köra rävspel på sociala medier. Sen har jag har lite svårt att se Salah dra när säsongen redan börjat och Liverpool endast har en vecka på sig att hitta ersättare. Ett bud på £150m är väl ändå lite jobbigt att tacka nej till? 🙃

Men säg 80-100m nästa sommar och mycket tid till att värva en ersättare så kan det bli ett bra/fint avslut på hans tid i Liverpool. Att bara sticka nu hade känts sorgligt.
Citera
2023-08-24, 23:37
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jo men samtidigt är det Saudi som ev. ska buda, så det räcker nog att agenten helt enkelt ber dom buda £150m istället för att köra rävspel på sociala medier. Sen har jag har lite svårt att se Salah dra när säsongen redan börjat och Liverpool endast har en vecka på sig att hitta ersättare. Ett bud på £150m är väl ändå lite jobbigt att tacka nej till? 🙃

Men säg 80-100m nästa sommar och mycket tid till att värva en ersättare så kan det bli ett bra/fint avslut på hans tid i Liverpool. Att bara sticka nu hade känts sorgligt.
Just nu inget konkret men lite scenario kan man se framför sig dock har Liverpool klargjort att han inte är till salu. (Även sånt uttalande kan höja priset)

Salah gör sina mål om än inte lika många men fotbollsmässigt är han ett sjunkande skepp, han måste lägga om sin träning och fokusera på snabbheten, fysiska styrkan & boll intill fötterna.
Citera
2023-08-25, 04:21
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Nej men vem vill du ha?

Son

Rensa pm!
Citera
2023-08-25, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Köper ditt argument delvis. Pedro har vunnit allt en fotbollsspelare kan vinna tillsammans med Barca och Spanien, men tvekar på att du hade rankat honom särskilt högt bland anfallare som spelat. Kane har inte vunnit något alls, men är lätt en av dom bästa anfallarna i världen i dag.

Men sen håller jag med dig om att det är som så att titlar är det som alltid kommer ha slutordet.
Köper även ditt argument. Nu gällde diskussionen dock bästa värvningen senaste 10 åren sett till prislapp och då är €35-40m med bara en Community Shield i prisskåpet inte bra nog för att få den utmärkelsen.

Salah kostade ungefär lika mycket och flera användare har dragit upp exempel som Kanté, Robertson, Akanji m.fl. som kommit för mycket mindre summor men vunnit mer. Finns även dyrare spelare, som De Bruyne, som med tanke på dagens marknad får anses som fynd sett till vad de bidragit med och presterat/vunnit.

Ødegaard kan mycket väl räknas till en sådan skara i framtiden men inte än.
Citera
2023-08-25, 05:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ibland undrar man om du inser ditt beteende och bara vill lägga det på andra.. Men ICKE!

Nej, hela fotbollsvärlden skrattar inte åt Real.. Det har blivit många CL och ligatitlar utan honom. Vem skulle han peta idag i Real? Jude? Nej! Kroos? Nej! Fede? Nej! Cama? Nej! Tchou? Nej! Luka? Kanske..

Det som uppstod mellan Ödegaard och Zidane var att Zidane inte gillade att Ödegaard trodde han var någon stjärna som tränade med a-laget och sedan bara kom och ville vara given i b-laget. Skönt då att han hittade en liten klubb i ett annat land där han direkt fick bli lagkapten och vara "stjärna".

Luka och Ödegaard är inte samma typ av spelare och spelare som Ödegaard fungerar inte i Real. Sedan Özil lämnade för ett rejält jäkla överpris till någon klubb så har dom inte spelat den typen.

Många spelare ser jävligt bra ut i mindre klubbar, men har inte riktigt det som krävs i dom större och det är inget att skryta om. Hade Real ångrat sig så mycket så hade dom bara köpt tillbaka honom. Innan du säger massa svammel om att det inte funkar så.. Jo, det funkar exakt så, vill Real ha en spelare så kommer han, vill Real göra sig av med en spelare så gör dom det.
Igen, jag tänker inte att diskutera med några småbarn.

Men tillskillnad från dig, så vet jag vad jag snackar om. Det är i dag välkänt att Real Madrid gjorde ett misstag när de släppte Ødegaard till AFC, och Ødegaard hade lätt varit Madrid’s bästa mittfältare i dag om de bara visste att ta hand om killen. Men Martin älskar Arsenal, och han kommer att leda oss till många, många tunga pokaler i många år framöver.
Citera
2023-08-25, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Igen, jag tänker inte att diskutera med några småbarn.

Men tillskillnad från dig, så vet jag vad jag snackar om. Det är i dag välkänt att Real Madrid gjorde ett misstag när de släppte Ødegaard till AFC, och Ødegaard hade lätt varit Madrid’s bästa mittfältare i dag om de bara visste att ta hand om killen. Men Martin älskar Arsenal, och han kommer att leda oss till många, många tunga pokaler i många år framöver.
Eller tappa massa titlar,om Arsenal gör fler tapp som i fjol.
Vi säger om Arsenal inte vinner en tung titel inom 4-5 år,PL,CL,EPL titel,resten är Kalle cuper som ej räknas,tror du han kommer vilja stanna?
Citera
2023-08-25, 07:18
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Ser att gissningar fortfarande försöker göras om till sanningar. Hur många varv ska samma sak vevas om och om igen. Tror ni att någon kommer ändra ståndpunkt?

Med facit i hand släppte Real Madrid Ødegaard billigt. Sant.
Han hade haft lika bra eller bättre utveckling om han hade stannat i Real Madrid. Gissning.
Real Madrid grämer sig över att ha släppt Ødegaard. Tveksamt, men gissning.
Ødegaard har varit riktigt bra i Arsenal. Sant.
Ødegaard har lett Arsenal till stora titlar. Falskt.
Ødegaard kommer vinna stora titlar med Arsenal. Kanske, men i nuläget rena gissningar.
Senast redigerad av Alex P. Keaton 2023-08-25 kl. 07:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in