2023-08-24, 20:25
Medlem
jontepsgs avatar
Doku är alltså klar för City, spännande spelare men inte riktigt den kreatör dom behöver i KDBs frånvaro. Kommer även mr. Yellow(Paqueta) eller kanske någon annan?

Deppigt att Gabri Veiga som ryktats till många storlag i Europa väljer att signa för Saudi, endast 21 år gammal. Hoppas ligan dör lika fort som Kinas superliga.
Citera
2023-08-24, 21:15
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Doku är alltså klar för City, spännande spelare men inte riktigt den kreatör dom behöver i KDBs frånvaro. Kommer även mr. Yellow(Paqueta) eller kanske någon annan?

Deppigt att Gabri Veiga som ryktats till många storlag i Europa väljer att signa för Saudi, endast 21 år gammal. Hoppas ligan dör lika fort som Kinas superliga.

Ryktas om Nunes i från Wolves, angående Wolves känns det som om laget har lagt ner säsongen innan den ens har börjat.
Citera
2023-08-24, 21:31
Medlem
Samizdats avatar
Ja, Wolves förbereder sig nog för Championship redan nu, svårt att förklara deras agerande på annat sätt.

De har alltså sålt Neves, Jiménez, Moutinho och Collins, samt släppt Traoré gratis. Den enda värvningen under sommaren är att man plockat tillbaka Doherty. B. Traoré och M. Cunha är "nya", de var redan inlånade sedan hösten 2022/januari 2023.
Citera
2023-08-24, 21:34
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Ryktas om Nunes i från Wolves, angående Wolves känns det som om laget har lagt ner säsongen innan den ens har börjat.

Jag tycker att Wolves imponerande mot United ändå, säger kanske inte så mycket 🙃. Men jag fattar vad du menar, dom fick ju en kass start när tränaren slutade/kickades. Är dom villiga att sälja då? Har sålt för ca €100m och "bara" värvat för €55m, så kanske inte så desperata efter cash och att tappa en av deras bästa spelare i det här läget kan i värsta fall sluta med championship nästa säsong.
Citera
2023-08-24, 21:47
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Jag tycker att Wolves imponerande mot United ändå, säger kanske inte så mycket 🙃. Men jag fattar vad du menar, dom fick ju en kass start när tränaren slutade/kickades. Är dom villiga att sälja då? Har sålt för ca €100m och "bara" värvat för €55m, så kanske inte så desperata efter cash och att tappa en av deras bästa spelare i det här läget kan i värsta fall sluta med championship nästa säsong.

Jag läste att ägarna till Wolves har stora ekonomiska problem, sen vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det, jag själv är dåligt insatt, men det kan ju stämma med tanke hur klubben verkas skötas. Jag har alltid gillat Wolves orangea tröjor så jag hoppas dom hänger kvar.
Citera
2023-08-24, 22:09
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag läste att ägarna till Wolves har stora ekonomiska problem, sen vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det, jag själv är dåligt insatt, men det kan ju stämma med tanke hur klubben verkas skötas. Jag har alltid gillat Wolves orangea tröjor så jag hoppas dom hänger kvar.

Ohfan. Men ja något gjorde ju att det blev bråk mellan tränaren och ägarna, annars slutar/sparkas man inte samma vecka som säsongen startar. Stämmer det med ekonomiska problem så gissar jag fritt att han inte fick värva nytt för pengarna som det sålts för.

Kanske är detta början på slutet för portugal-eran i Wolves.
Citera
2023-08-24, 22:17
Medlem
Drickbacks avatar
Ja vad säger ni ska Liverpool släppa Salah om de får £150-200m?
Saudi visar ännu en gång intresse dock inget bud åtminstone ännu.
Dock har hans agent avfärdat tidigare ryktena.

Vem är den pålitliga målskytten man köper istället i sista minuten?
Citera
2023-08-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ja vad säger ni ska Liverpool släppa Salah om de får £150-200m?
Saudi visar ännu en gång intresse dock inget bud åtminstone ännu.
Dock har hans agent avfärdat tidigare ryktena.

Vem är den pålitliga målskytten man köper istället i sista minuten?
Jag tror ett bud kommer sista dagarna,konstigt annars om de ej ska ha den största muslimska spelaren.
Säljer man känns det att man har offensiv kraft ändo,nån annan får steppa upp.

Har Salah själv sagt nåt om lämna?
Citera
2023-08-24, 22:32
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag tror ett bud kommer sista dagarna,konstigt annars om de ej ska ha den största muslimska spelaren.
Säljer man känns det att man har offensiv kraft ändo,nån annan får steppa upp.

Har Salah själv sagt nåt om lämna?
Är nog bara en tidsfråga innan han hamnar där.

Saudi hävdar att han vill lämna men kompisen Lovren var ute i media och skrev sluta ljug & Pinocchio-näsa.

Möjligt han är sur på Klopp och sugen på att dra efter blivit utbytt i premiären.
Senast redigerad av Drickback 2023-08-24 kl. 22:43.
Citera
2023-08-24, 22:59
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Är nog bara en tidsfråga innan han hamnar där.

Saudi hävdar att han vill lämna men kompisen Lovren var ute i media och skrev sluta ljug & Pinocchio-näsa.

Möjligt han är sur på Klopp och sugen på att dra efter blivit utbytt i premiären.

Såg en tweet från hans agent om dom hade velat lämna hade Salah inte signat senaste kontraktet och att han är väldigt nöjd i Liverpool.
Citera
2023-08-24, 23:01
Bannlyst
Citat:

Doku kommer passa in perfekt i City, han har alla kvalifikationer för city så nu är det bara att köra för honom!
Kommer bli bra detta!
Citera
2023-08-24, 23:03
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Såg en tweet från hans agent om dom hade velat lämna hade Salah inte signat senaste kontraktet och att han är väldigt nöjd i Liverpool.
Vet att han har skrivit så innan så inget nytt därifrån men agenter är agenter. Nu säger jag inte det är så men man kan skriva så för att få högre bud, agenten kanske har % på summan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in