Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Skulle slänga in ett ja och nej här. Till en viss gräns ja. Men jag tror att dom flesta har en gräns för vad som är acceptabelt. Det kan komma till en sån dödgrävarfotboll så man börjar skrämma bort folk.
Mjällby 2020 under Marcus Lantz. Har för mig att dom fick den bästa allsvenska placeringen i Mjällbys historia. Jag gnällde i stort sett hela säsongen på att det var en sån tråkig fotboll så att det var plågsamt att titta. Han fick lyckligtvis också sparken.
Om era lag spelade 7-1-2 och bara slog långa bollar på anfallarna så skulle det inte dröja länge innan det började glesna på läktarna.
Ja, lite tillspetsat av mig. Andemeningen är så länge man vinner så får man acceptera att det inte alltid ser bra ut. Och då är spelet ovidkommande ifall man kör på kontringar, satsr på bollinnehav etc etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Att inte Rydström bara fixat till detta under sina 5 år som huvudtränare i allsvenskan?

Ligger vi inte i topp när det kommer till skapade lägen? Det enda Rydström behöver komma underfund är hur man luckrar upp lag som ligger och försvarar med 10 man i straffområdet, vilket av majoriteten av de allsvenska lagen gör när de spelar mot oss.